Toon posts:

[Outlook] Emailadressen exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie of en hoe het mogelijk is om de emailadressen uit m'n outlookberichten te exporteren naar een tekstbestand of iets dergelijks?

Dan kan ik m'n eerste zakelijke mailing gaan versturen! :) (ben bezig met het starten van een eigen bedrijf)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:30
Welke emailadressen bedoel je, degenen in je adresboek, of gewoon iedereen van wie je een mailtje hebt gekregen?
Of mails waar een mailadres in de body van de mail staat?

Zorg trouwens wel dat iedereen heeft aangegeven dat hij de mail wil ontvangen, anders is er meteen al irritatie ;).

Verwijderd

Topicstarter
cryforhelp schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:49:
Welke emailadressen bedoel je, degenen in je adresboek, of gewoon iedereen van wie je een mailtje hebt gekregen?
Of mails waar een mailadres in de body van de mail staat?

Zorg trouwens wel dat iedereen heeft aangegeven dat hij de mail wil ontvangen, anders is er meteen al irritatie ;).
Van een ieder van wie ik een bericht heb ontvangen / body. Daar het een zakelijke mailbox is, de kleinschaligheid en het informatieve / informele karakter (B.V. is een go), zal niemand het als storend ervaren.

Verwijderd

Bericht openen, rechts klikken op afzender en dan 'add to contacts' of 'add to personal address book'
Vervolgens dit exporteren (als je het buiten OL nodig hebt).
In de Outlook help staat uitgelegd hoe je slechts enkele contacten kunt exporteren.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je maakt mij niet wijs dat dit niet duidelijk in de helpfile van outlook staat.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.