Ik heb een nogal irritant probleem, ik heb hier een Microsoft Multimedia Keyboard (heerlijk toetsenbord btw.) en maakte tot voorheen ook altijd gebruik van de media toetsen die erop zitten om met mijn winamp te communiceren. Ik kon terwijl winamp geminimaliseerd was gewoon van nummer wisselen e.d.
Maar sinds ik Windows Media Player 10 heb geinstalleerd heeft die alle toetsen overgenomen! zodra ik ook maar op de play knop druk komt meteen WMP naar voren, vreselijk irritant!
Nu wil ik dus dat ik met die toetsen weer winamp kan besturen.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwste winamp installeren (geen effect)
- nieuwe toetsenbord drivers (geen effect)
WMP10 verwijderen is geen optie, die wil ik nml wel gebruiken, maar voor andere doeleinden...
Wie kan mij helpen?
Maar sinds ik Windows Media Player 10 heb geinstalleerd heeft die alle toetsen overgenomen! zodra ik ook maar op de play knop druk komt meteen WMP naar voren, vreselijk irritant!
Nu wil ik dus dat ik met die toetsen weer winamp kan besturen.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwste winamp installeren (geen effect)
- nieuwe toetsenbord drivers (geen effect)
WMP10 verwijderen is geen optie, die wil ik nml wel gebruiken, maar voor andere doeleinden...
Wie kan mij helpen?
edit:
Ik ben erachter gekomen dat ik de sneltoetsen wel kan gebruiken als ik winamp gewoon open heb staan (dus niet geminimaliseerd).
Ik ben erachter gekomen dat ik de sneltoetsen wel kan gebruiken als ik winamp gewoon open heb staan (dus niet geminimaliseerd).
[ Voor 9% gewijzigd door Mishmash op 27-09-2005 11:13 ]