Toon posts:

[Off2003] Microsoft Organigram is niet geïnstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een powepoint presentatie met daar in een organigram, deze is gewoon met de organigram optie van powerpoint gemaakt.

Nu wil ik het organigram aanpassen maar wanneer ik er dubbel op klik krijg ik de volgende foutmelding.

De servertoepassing Microsoft Organigram kan niet worden gevonden. Neem contact op met de systeembeheerder om deze servertoepassing te installeren.

Klik ik bij deze foutmelding op help dan krijg ik de volgende info:
Microsoft Organigram is niet geïnstalleerd

Het OLE-serverprogramma Microsoft Organigram is niet geïnstalleerd op deze computer. U kunt een organigramobject alleen bewerken als Microsoft Organigram is geïnstalleerd. Als u dit programma wilt installeren, neemt u contact op met uw systeembeheerder voor assistentie.

Ik heb geen idee wat ik nu moet installeren, iemand een idee??

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.google.nl/sear...nigram+&btnG=Zoeken&meta=

Ik ken wel een ms organigram, maar dat wordt niet meer gemaakt of ondersteund...
Weet ff niet meer hoe het precies heet...

• jdsm
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-02-2019
ShellGhost schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:34:Ik ken wel een ms organigram, maar dat wordt niet meer gemaakt of ondersteund...
Weet ff niet meer hoe het precies heet...
Je doelt daarmee waarschijnlijk op MS Visio. Daarmee kan je ook organigrammen en netwerk overzichtstekeningen maken.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Is het niet gewoon een onderdeel tijdens de PowerPoint installatie? Start de Office installatie eens en loop de verschillende opties van powerPoint door.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
iNFERiON schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:37:
[...]

Je doelt daarmee waarschijnlijk op MS Visio. Daarmee kan je ook organigrammen en netwerk overzichtstekeningen maken.
Nee, de voorloper daarvan...

Verwijderd

organigram is gewoon een optie in de setup van office die je niet hebt meegeinstalleerd.
Gewoon even de setup draaien, voor ewerken kiezen, de optie opzoeken en zeggen dat je m wilt installeren.
:)

Verwijderd

Bij MS Office pakketten kon je vroeger een aparte applicatie installeren om organigrams mee te maken (de naam ontsnapt me even). Wellicht is het daarmee gemaakt en kan Powerpoint de installatie van dit programma niet vinden. Steek je Office CD-Rom even in en zoek naar add-ons die geïnstalleerd kunnen worden.

edit:
Tony was me even voor met een meer bondige uitleg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 10:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan op de cd geen add-on vinden die er iets mee te maken kan hebben volgens mij.

het is office 2003 trouwens en het betreft dus powerpoint.

Verwijderd

Moet er tussen staan. Gewoon alle kruisjes open klikken die er zijn onder powerpoint.
Dus wel gewoon de setup draaien he. Niet de cd gaan browsen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 14:13 ]

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Nee, niet onder PowerPoint zelf. I.i.g. bij Office 2000 (dat is de enige die ik bij de hand heb) staat het onder Office hulpprogramma's. Dezelfde module wordt in alle Office toepassingen gebruikt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heeft niets met Windows te maken maar met Microsoft Office - en voor alle Office paketten hebben wij ons eigen forum:

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

Verwijderd

uuuhm dit gaat ook niet werken, ik heb dezelfde foutmelding maar ik kan wel nieuwe organigramen maken alleen een oude (op een andere pc gemaakte) niet.
Pagina: 1