Toon posts:

Laserprinter kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zag gister op nederland 2 het programma Radar. Hierbij kwam de Tonerziekte aan bod.
Schijnbaar is het heel erg slecht om de hele dag in de buurt van een laserprinter of kopieerapparaat te werken.

Nu heb ik zelf een HP laserjet 3030.
Die staat naast me op mijn bureau. Ik slaap zelfs in dezelfde kamer.

Dus ik zou eigenlijk mijn printer/fax wel op een andere kamer willen plaatsen.
De telefoonlijn verleggen is geen enkel punt.

Maar de kabel van de printer naar de computer (usb) is niet zo heel lang. Ik denk dat ik toch wel een kabel nodig heb van tussen de 15 en 20 meter.
Zijn dit soort printerkabels er? Of hoe zou ik dit anders kunnen oplossen?

Alvast bedankt.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
printservertje kopen en het geheel over utp laten lopen. usb mag maar 10 meter zijn officieel en bij 20 meter heb je flinke kans op storing

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
kan tot 10 meter geen kwaad?
misschien dat ik het net binnen de 10 meter kan halen.

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:34

Aapje

Opel-beun
Weet niet zeker, maar wat gebeurt er als je een Powered USB Hub pakt? (zo'n een met adapter)
Kan je hem dan niet nog langer dan 10m maken? Dat ie bijv 't singaal versterkt?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
BaBoOn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:03:
Weet niet zeker, maar wat gebeurt er als je een Powered USB Hub pakt? (zo'n een met adapter)
Kan je hem dan niet nog langer dan 10m maken? Dat ie bijv 't singaal versterkt?
tot 10 meter zou gewoon moeten gaan, tot een meter of 15 ook wel als je een goed afgeschermde kabel hebt, maar eea is ook afhankelijk van de hoeveelheid storing, kwaliteit van je usb interfaces e.d. Met een powered hub ertussen zou ook moeten gaan over 20 meter opzich.

[ Voor 3% gewijzigd door Rac-On op 27-09-2005 11:07 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

De emissie van schadelijke stoffen van een Laserjet 3030 valt echt wel te verwaarlozen... Sinds de instant-on technologie is verwerkt in de fusers van de HP's...

offtopic:
Niets persoonlijks maar: Echt Nederlands om meteen te gaan doen alsof de hele wereld vergaat omdat er een printer op je kamer staat... Laten we eerst maar eens beginnen met minder autorijden, door die uitlaatgassen zijn meer mensen met longkanker dan door tonerstof
Pagina: 1