Toon posts:

[FLASH] Excel tabel invoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier bezig met een projectgroep om een website te maken over darts.
Nu heeft een lid van de groep netjes een scoretabel gemaakt met formules.
Dus als je een getal intypt dat de score automatisch afgetrokken wordt.

Nu ben ik netjes bezig met Flash MX 2004 een website te maken met allerlei info erop.

Alleen ik zou graag de excel tabellen in willen voegen zonder dat ze hun functies kwijt raken.

Ik heb alleen geen idee hoe dit moet..

Verwijderd

Ik ben bang dat dit helaas niet direct 1 op 1 zal gaan. Het enige wat je denk ik kan doen is om de functionaliteit in Flash zelf te bouwen. Je zou bijv. gebruik kunnen maken van het DataGrid component dat met Flash MX 2004 professional wordt meegeleverd.

Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je de logica en de view van elkaar scheid door de excel sheet op de server te plaatsen en een DataGrid component in Flash gebruikt. Op het moment dat er een wijziging in de DataGrid maakt wordt de geserialisserd met de excel sheet op de server en de resultaten worden dan terug gestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:45:
Ik ben bang dat dit helaas niet direct 1 op 1 zal gaan. Het enige wat je denk ik kan doen is om de functionaliteit in Flash zelf te bouwen. Je zou bijv. gebruik kunnen maken van het DataGrid component dat met Flash MX 2004 professional wordt meegeleverd.

Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je de logica en de view van elkaar scheid door de excel sheet op de server te plaatsen en een DataGrid component in Flash gebruikt. Op het moment dat er een wijziging in de DataGrid maakt wordt de geserialisserd met de excel sheet op de server en de resultaten worden dan terug gestuurd.
Hmm ja maar zover ben ik nog niet met flash :P
Maar wat ik misschien wel kan doen is gewoon een link naar excel maken :? :?
Of niet ?

Verwijderd

Topicstarter
schop ^