Ik heb laatst de JVC RX-F10 receiver gekocht en daarbij ook de JVC LT32S60B LCD TV.
Nu zit dus de tv aangesloten op de receiver dmv een scartkabel.
Maar als ik mijn receiver op de TV stand zet, dan komt er geen geluid uit de speakers die aangesloten zitten op de receiver.
Moet ik dan een tulp stekker tussen de tv en de receiver aansluiten?
Of kan ik ook geluid krijgen via de scartkabel?
Als ik momenteel het geluid van de tv-zender over mijn receiver wil horen, moet ik de DVD-recorder (JVC MH-30) aanzetten en via de DVD-recorder (die natuurlijk ook aangesloten is op de receiver) naar de tv-zender kijken.
Maar ik wil dus eigenlijk ook zonder dat de DVD-recorder aanstaat, het geluid van de tv over de speakers van de receiver hebben.
Is dit mogelijk?
Nu zit dus de tv aangesloten op de receiver dmv een scartkabel.
Maar als ik mijn receiver op de TV stand zet, dan komt er geen geluid uit de speakers die aangesloten zitten op de receiver.
Moet ik dan een tulp stekker tussen de tv en de receiver aansluiten?
Of kan ik ook geluid krijgen via de scartkabel?
Als ik momenteel het geluid van de tv-zender over mijn receiver wil horen, moet ik de DVD-recorder (JVC MH-30) aanzetten en via de DVD-recorder (die natuurlijk ook aangesloten is op de receiver) naar de tv-zender kijken.
Maar ik wil dus eigenlijk ook zonder dat de DVD-recorder aanstaat, het geluid van de tv over de speakers van de receiver hebben.
Is dit mogelijk?