| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Saved by the buoyancy of citrus
Ik gebruik overigens IE 6.0.2800.1106.xpsp2.040919-1003 met windows XP en SP2.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Yep.ACM schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 07:56:
Zonder interactie zoals klikken/meedoen/whatever in de banner/het spelletje?
Dit is geen signature...
Dan ben ik benieuwd wat Firefox voor popup blokte 's anderdaags.Daniel schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:44:
Ik ken de banner, maar volgens mij treedt het alleen met IE op. Ik ga even bij Webads aan de bel trekken.
[edit]
En nog eens. Ook een screenshotje.
[ Voor 18% gewijzigd door Cyphax op 28-09-2005 18:14 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Het mag ook wel op een stuk vriendelijkere toon hoor....
Je hoeft niet moord en brand te gaan schreeuwen als je per ongeluk ooit es een ad tegenkomt die misschien wel door WebAds verkeerd is geplaats. En als je zoiets tegen komt kun je dat rustig melden zonder de nodige
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Het probleem doet zich al 3 dagen voor en dat is toch goed balen.
* akakiwi moet dan misschien toch maar een abo hoger nemen ipv standaard abo.
Dat is geen oplossing, maar een workaround.akakiwi schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 07:48:
* akakiwi moet dan misschien toch maar een abo hoger nemen ipv standaard abo.
Nu moet ik ook zeggen dat ik het niet meer heb gezien in de afgelopen dagen. Iemand anders nog wel?
Ik ben de popups gisteren nog tegengekomen.Daniel schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:45:
Ja, volgens Webads is er niks aan de hand
Nu moet ik ook zeggen dat ik het niet meer heb gezien in de afgelopen dagen. Iemand anders nog wel?
Lol ik heb meegedaan en 50 euro gewonnen \o/
mijn vrienden verklaarden mij voor gek, maar ik gewoon doen voor de gein, krijg ik een mailtje dat ik gewonnen had
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
It's back.Daniel schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:45:
Ja, volgens Webads is er niks aan de hand
Dit topic is gesloten.
![]()