intercedent bij: Start? Adecco? Tempo-Team?

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ben er uit (denk ik ;)). Hier in Gelderland is bijna niks te vinden voor een net afgestudeerd iemand met de opleiding bedrijfskundige Informatica (HBO). De weinige traineefuncties zijn alleen in het westen te vinden :r

Dus ik heb besloten te gaan solliciteren naar intercedent. Heeft iemand ervaring als intercedent? Ik zou graag meer info krijgen. Startsalaris, toekomstperspectief, etc.

Ik weet ook niet bij welke uitzendorganisatie te solliciteren, welke is de "beste" en waarom? Over de arbeidsvoorwaarden zijn ze alledrie even vaag: Marktconform...

@mod: topictitle: Edecco --> Adecco. Thanx.

[ Voor 6% gewijzigd door Rambo op 27-09-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Trainee-functies zitten toch vooral in de economische hoek?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Hillie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:42:
Trainee-functies zitten toch vooral in de economische hoek?
Nee hoor, je kan ook een trainee-systeembeheerder zijn...
Maar meestal is dat een junior ipv trainee...
Het komt ook voor bij bv advocatenburo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:53
Ik werk bij een uitzendorganisatie.

Ben aangenomen als flex1/commercieel medewerker. 1 stap boven de 'gewone' intercedent dus.

Uitzendbranche werkt iemand gemiddeld 9 maanden, vooral bij de grotere buro's. Start salarissen ongeveer vanaf 1700 euro bruto tot 2000. Geen 13e maand, geen goede secundaire voorwaarden. Meestal winstdeling, maar ja, winst was minimaal laatste jaren.

wat wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
De salarisen zijn erg slecht, je baan is altijd tussen twee vuren zitten en het werk is ook niet op jou niveau.
wat wil je meer weten?

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
xxxMaverick schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:33:
Ik werk bij een uitzendorganisatie.

Ben aangenomen als flex1/commercieel medewerker. 1 stap boven de 'gewone' intercedent dus.

Uitzendbranche werkt iemand gemiddeld 9 maanden, vooral bij de grotere buro's. Start salarissen ongeveer vanaf 1700 euro bruto tot 2000. Geen 13e maand, geen goede secundaire voorwaarden. Meestal winstdeling, maar ja, winst was minimaal laatste jaren.

wat wil je nog meer weten?
technopeuter schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:49:
De salarisen zijn erg slecht, je baan is altijd tussen twee vuren zitten en het werk is ook niet op jou niveau.
wat wil je meer weten?
Ik ken meerdere intercedenten van Randstad, en ik herken weinig van wat jullie hier zeggen. Winstdelingen, tantiemes, tot nu toe elk jaar nog voor de mensen die ik ken (ter hoogte van +/- 1 maandsalaris). Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dik in orde, en het salaris begint inderdaad op de genoemde 1700 tot 2000, maar kan aardig snel stijgen naar gelang hoe goed je beoordeling is.
Pagina: 1