[SLI]Dual monitor met SLI enabled, welke PCI videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik heb het volgende:

Asus A8N SLI Deluxe
2x Leadtek 6600GT PCI express
AMD Athlon64 3200+

Nu heb ik naast mijn monitor een beamer aangesloten via VGA, en die doet het dus alleen wanneer ik SLI uitzet (is een bekende tekortkoming van SLI op dit moment). De oplossing voor dualmonitor met SLI ingeschakeld is een PCI videokaart.

Ik heb twee oud PCI videokaartjes met beide een variant van de S3 Trio chipset geprobeerd, maar die krijg ik heel moeilijk aan de praat, en na veel moeite lukt het wel, maar dan trilt het beeld enorm. Zelfde resultaat met een Voodoo2 kaart 8) Geen succes dus.

In de pricewatch staan wat goedkope GeForce MX kaartjes die ik wel zou willen proberen, maar ook veel Ati kaarten. Ik wil er max. 50 euro aan besteden. Ik heb eigenlijk het liefst een Ati, omdat die beter werkt met de beamer (geeft standaard breedbeeld output), nVidia geeft 4:3 zodat ik moet inzoomen. Ati werkt dus wat makkelijker/lekkerder, maar geeft dit geen compatibiliteitsproblemen met een SLI setup bestaande uit twee nVidia kaarten?

En wat is een beetje een goed value for money PCI kaartje op dit moment?

[ Voor 15% gewijzigd door Captain Pervert op 27-09-2005 00:09 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Schop

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

die kaart die je erbij gaat prikken heeft niets met SLI te maken....
hij maakt toch geen deel uit van de SLI set?
windows ziet em gewoon als losse kaart met een 2de scherm.
mik er gewoon een kaartje bij en dat zou genoeg moeten zijn....

edit: tenminste das de theorie... lijkt mij iig sterk dat het conflicten oplevert.

[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 28-09-2005 01:00 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?