Toon posts:

[XP] Netwerk met xp home

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit hier met een laptop die een map moet sharen. Het sharen is geen probleem maar kan iemand mij zeggen of ik op één of andere manier op deze map kan werken mat access listen en ntfs instellingen. Als ik de map share kan iedereen eraan en als ik de map in hidden ( c$ ) wil benaderen dan krijg ik error.
Ik zou gewoon een map moeten kunnen sharen voor enkele users. Bij mapopties kan ik enkel simpele filesharing gebruiken, daarom is het ook home prolly hé.

Dank u,

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
je hebt neem ik aan ook ff gezocht en in de How-to gekeken
bv hier: [rml][ Windows 2000/XP] File-sharing en NTFS-permissies[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Deze howto gaat over xp pro en win 2000, mocht ik beschikken over een xp pro zou ik ook weten wat te doen. Ik beschik echter over een xp "HOME" en dit is nl de moeilijkheid voor mij. Sorry ik had duidelijker moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 17:48 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In veilige modus. en dat had je zo kunnen vinden door even de handleiding door te nemen, of even met een paar keywords hier op GoT te zoeken ;)
Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. Zoals je weet is het de bedoeling dat je zelf eerst aan de slag gaat om een oplossing te vinden. Dit zie ik niet terug.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.