Toon posts:

Help haast bij

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja goeie dag allemaal ik heb ff een vraagie (duuh)

ik gebruik mambo nu al een maandje en het bevalt me wel nu wil ik graag myhomepage instaleren maar dan geeft hij de foutmelding

Fatal error: Call to undefined method database::getObjectList() in D:\apache\xampp\htdocs\marco\administrator\components\com_lmtg_myhomepage\admin.lmtg_myhomepage.php on line 199

ja dat is een mondje vol, wie kan mij vertellen wat dat betekent alvast bedankt dan maar he latersss

PS je kan zeggen hey wat doet dit hier en waarom niet op het grote mambo topic nou omdat het morgen voor 8 uur in de ochtend klaar moet zijn omdat ik een wedstrijdje heb op school wie de grootste site kan bouwen in 2 maand tijd dus dit hoeft maar een nachtje te blijven staan.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, uw slechte planning is niet onze haast he ;)
Ik denk toch echt dat je dit in hetgrote mambo-topic moet droppen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een tijdje terug heb je een mailtje gehad over je postgedrag, maar gezien dit topic heb je daar niet bijster veel van geleerd. Een slotje dus en het zou me niet verbazen als je nog een mailtje hierover krijgt.

Dat jij op het laatste moment in de brand zit vanwege een 'wedstrijdje' dat al 2 maanden bezig is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je daarom de regels van dit forum mag misbruiken

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.