Ik heb automatische updates aanstaan(via microsoft windows update werkt het niet meer), en bij het gebruik van windows update blijft de computer hangen. Het lijkt alsof alles doet, maar het is puur de programma's(msn, IE). Geen verkenner, ctrl+alt+del werkt niet, de taakbalk reageert niet. ctrl+alt+del drukken voordat ik update, levert het volgende op:
De update reageert niet, afsluiten heeft geen zin, tabblad programma idem. Geen foutmelding daarvan, niks. Ik kan alleen maar nog werken met de programma's die open staan.
alt-tab werkt dan weer nog wel.
Enig idee wat dit kan zijn?
Zou er enige mogelijkheid zijn dat mijn moederbord het doet?
Er zijn 2 hdd's defect dit jaar. Ik heb een tijd terug kortsluiting gehad. 3 hdd's naar de knoppen, verders leek alles ok. Daarna 2 nieuwe gekocht. 1 deed al gelijk vreemd(bij formatteren allocation units repareren, maar dat lukte niet...na 20 uur
). Nieuwe voor gekregen, weer hetzelfde. Die andere schijf heb ik nu op die sata-aansluiting op mijn mobo hangen. Hij deed al wat vreemd, virusscannen en scandisk leverde niks op.
Het zou heel misschien kunnen dat mijn mobo roet in het eten gooit, al lijkt me dat niet echt waarschijnlijk, verders heb ik geen enkel probleem(behalve dat mijn soundblaster 2 zs het niet doet...bij installeren: "er is geen soundblaster kaart in uw systeem aangetroffen")
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want afgelopen jaar is tot nu toe niks anders dan 1 grote ramp geweest....

[toegevoegd 10.30 16-09]:
Mijn soundblast wil ook maar niet. Drivers van internet geplukt, die geïnstalleerd, dat ging deze keer wel goed(laatste keer spontane reboot). Pci-apparaat stuurprogramma's levert bsod op
Het lijkt wel of er
iets
is wat niet wil dat dit systeem hier goed werkt...Zowat alles is wel misgegaan...
De update reageert niet, afsluiten heeft geen zin, tabblad programma idem. Geen foutmelding daarvan, niks. Ik kan alleen maar nog werken met de programma's die open staan.
alt-tab werkt dan weer nog wel.
Enig idee wat dit kan zijn?
Zou er enige mogelijkheid zijn dat mijn moederbord het doet?
Er zijn 2 hdd's defect dit jaar. Ik heb een tijd terug kortsluiting gehad. 3 hdd's naar de knoppen, verders leek alles ok. Daarna 2 nieuwe gekocht. 1 deed al gelijk vreemd(bij formatteren allocation units repareren, maar dat lukte niet...na 20 uur
Het zou heel misschien kunnen dat mijn mobo roet in het eten gooit, al lijkt me dat niet echt waarschijnlijk, verders heb ik geen enkel probleem(behalve dat mijn soundblaster 2 zs het niet doet...bij installeren: "er is geen soundblaster kaart in uw systeem aangetroffen")
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want afgelopen jaar is tot nu toe niks anders dan 1 grote ramp geweest....
[toegevoegd 10.30 16-09]:
Mijn soundblast wil ook maar niet. Drivers van internet geplukt, die geïnstalleerd, dat ging deze keer wel goed(laatste keer spontane reboot). Pci-apparaat stuurprogramma's levert bsod op
Het lijkt wel of er
[ Voor 12% gewijzigd door Nas T op 26-09-2005 22:36 . Reden: extra problemen/ontdekkingen ]
vrede in rust