Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Waar is de oude GoT gebleven
Ik betaal ipv 50 euro pm 39,95...
Op de site van Versatel worden 2 abbo's aangeboden, eentje met telefonie en eentje zonder...
Die van 49,95 is met tel, die van 39,95 zonder.
[ Voor 3% gewijzigd door AsBest op 28-09-2005 23:46 ]
Maar ik zou de pagina op een snellere host zetten en eventueel handmatig het overzicht maken ipv MS Word HTML te gebruiken.
foutje: de link van fiberworld verwijst naar publishnet
[ Voor 14% gewijzigd door twiekert op 28-09-2005 13:58 ]
De pagina is inderdaad even vlug met word in elkaar geknutseld =)
Maar zonder KPN abbo wordt toch altijd die lijnhuur van 9,30 ofzoiets in rekening gebracht ? Dus dan maakt het volgens mij qua kosten niets uit. Ik heb er nu bij gezet: "telefonie voor 10,- per maan extra" dat zou dan toch voldoende zijn lijkt me?AsBest schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:05:
Misschien is het ook handig om er bij te vermelden of je nog een KPN abonnement nodig hebt. Als je Versatel incl. telefonie neemt (die van 49,95 dus) dan heb je geen KPN abo meer nodig. Daarmee is dit abo dus net zo duur als een abo van 39,95 + KPN belbasis.
@ Tweakert --> Link aangepast, thanx
[ Voor 5% gewijzigd door Hachy op 28-09-2005 23:27 ]
Verder is het prettig om te weten dat je geen carrier preselect dienst kan/mag hebben bij telefonie van Versatel
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
Maar voor de rest een nette site, geeft mooi schematisch de belangrijkste info weer.
Da's dus niet zo, het is wel vergelijkbaar met Kpn budget en je mag tijdens daluren gratis naar vaste nummers bellen, wat bij Kpn niet kan.AsBest schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:05:
Misschien is het ook handig om er bij te vermelden of je nog een KPN abonnement nodig hebt. Als je Versatel incl. telefonie neemt (die van 49,95 dus) dan heb je geen KPN abo meer nodig. Daarmee is dit abo dus net zo duur als een abo van 39,95 + KPN belbasis.
Alleen als je niet belt zijn de kosten vergelijkbaar
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
@ Kawaii wat bedoel je precies; past de tabel niet op 1024x768 ?
Nee, die lijnhuur hoef je dus niet te betalen bij versatel, je hebt dus helemaal geen kosten meer aan KPN.Hachy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:07:
[...]
Maar zonder KPN abbo wordt toch altijd die lijnhuur van 9,30 ofzoiets in rekening gebracht ? Dus dan maakt het volgens mij qua kosten niets uit. Ik heb er nu bij gezet: "telefonie voor 10,- per maan extra" dat zou dan toch voldoende zijn lijkt me?
Uhh, jah, ik bedoelde ook KPN budgetSpeedy-Andre schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:14:
[...]
Da's dus niet zo, het is wel vergelijkbaar met Kpn budget en je mag tijdens daluren gratis naar vaste nummers bellen, wat bij Kpn niet kan.
Alleen als je niet belt zijn de kosten vergelijkbaar
Wat ik wilde zeggen is dat versatel met telefonie net zo duur (of goedkoper) is dan versatel zonder telefonie + een KPN belbudget abo.
Er zijn weer 2 providers toegevoegd; solcon en interNLnet.
Handig: InterNLnet kan ook over ISDN leveren (bbned)
Livebox nog niet stabiel
Poort 25 geblocked
Wat wordt met niet stabiel bedoeld?
En wat is poort 25, is het erg dat die geblockt wordt?
Alstu: http://test.i-cey.net/voorbeeld.html, bij elkaar 4kb, wel zo makkelijk. Ik heb de eerste 2 in de tabel gezet, de andere zou jij (of iemand anders) dan wel moeten kopieren. Als je het wat vind kan je de broncode zo kopieren
[ Voor 45% gewijzigd door Icey op 02-10-2005 14:50 ]
(N)iemand?Magic666 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:08:
Ik zie bij Wanadoo dit staan:
Livebox nog niet stabiel
Poort 25 geblocked
Wat wordt met niet stabiel bedoeld?
En wat is poort 25, is het erg dat die geblockt wordt?
Poort 25 geblocked = geen eigen mailservertje draaien, iig niet op poort 25.
Dat poort 25 geblockt is, heeft als gevolg dat je geen eigen mailserver kan draaien, iig geen eigen SMTP server kan draaien
Hachy, dat je Microsoft-fan bent ok, maar het valt me wel erg van je tegen dat je Word gebruikt ipv Frontpage dan
.edit: moet sneller leren typen
[ Voor 4% gewijzigd door JJapie op 02-10-2005 22:20 ]
Niet kicken binnen 24 uur
Verder had een simpele Google querie uitgewezen dat poort 25 veelal voor SMTP servers gebruikt wordt.
Ik moet eerst op F5 raggen én sneller leren tikken
[ Voor 12% gewijzigd door sdomburg op 02-10-2005 22:21 ]
bedankt voor de info iig
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
@ Icy: Thanx, dat ziet er netjes uit! Ik ben nog bezig met een tabel te maken die je ook kan sorteren op een bepaalde catagorie, bijvoorbeeld de prijs. Heb jij daar ervaring mee ?
@ JJapie welke serie modems is dat ? Dan zet ik het in de lijst erbij.
@ Bor de Wollef: dan moet ik wel representatieve tests hebben. De Q2-2006 info van Demon haal ik uit reply's op diverse mailtjes die ik ze gestuurd heb waarin ze aangeven dat ze verwachten volgend jaar zomer ADSL 2+ uit gaan rollen.
Allemaal bedankt voor jullie input in elk geval. Ik kreeg nog een mailtje van FireFoxx en die attendeerde me op wat extra details voor wanadoo die staan er nu bij. De rest zal ik morgen aanpassen.
[ Voor 13% gewijzigd door Hachy op 04-10-2005 22:45 ]
Kijk hier :Hachy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:43:
@ Icy: Thanx, dat ziet er netjes uit! Ik ben nog bezig met een tabel te maken die je ook kan sorteren op een bepaalde catagorie, bijvoorbeeld de prijs. Heb jij daar ervaring mee ?
http://www.kryogenix.org/code/browser/sorttable/
If you don’t have enough time, stop watching TV.
[ Voor 19% gewijzigd door eerdepeer op 30-10-2005 20:48 ]
Signature
IP: Vast
Modem: Gratis, wireless zelfs!
Aansluitkosten: Geen
Extras: Relatief goede usenetserver
En waarom staat "ISDN ook mogelijk" bij minpunten?
Handige tabel trouwens \o/
🌞🍃
Ontspan.
Verwijderd
Ik mis Xenosite xsDSL nog in je lijstje... www.xsdsl.nl
[ Voor 123% gewijzigd door bjck op 05-02-2006 10:18 ]
Nee, dat is 't helpen bij 't compleet krijgen van die lijst, hij geeft ook gelijk de actie erbij, scheelt de TS weer zoeken
'k Heb de helft laten staan, zo kan het wel.
[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 05-02-2006 10:18 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Hmm... okay ik geef toe dat ik enige relatie heb met de firma... voortaan zal ik het uitroepteken weglaten.bjck schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:17:
Zo als het hier gesteld is is het spam. Om ook nog even te melden welk modem je krijgt met een uitroepteken maakt het wel heer erg duidelijk
'k Heb de helft laten staan, zo kan het wel.
de volgende providers missen nog / moeten nog geupdate worden:
XS4ALL (verschillende abbo's en voorwaarden)
CHELLO (59 euro nu)
Internetland
XSDSL
En volgens mij kloppen de prijzen bij de meeste abo's ook niet meer. Anyway zoals ik al zei ik ga er niets meer mee doen, iemand die het over wil nemen be my guest
Verwijderd
Ik heb nu via Pilmo 50 Mbps up en down. Misschien ook goed om in je lijstje mee te nemen.
Groetjes,
Patrick