Ik heb een Sony Digital 8 DCR-TRV140E.
Het probleem is dat ik hem niet in mijn verkenner als 'station' erbij krijg.
Volgens mij is dit gewoon mogelijk.
Het programma wat erbij zit Sony Imagemaker of iets, wil ook niet lekker lopen.
Aangezien het Engels is (waar ik niet goed in ben) kom ik hier helemaal niet ver mee.
Het makkelijkste is dus net als een digitaal fototoestel, usb stekker erin en hij wordt als schijfstation gezien. Dit krijg ik dus niet voor elkaar.
De camera is verbonden met aan de ene kant (in de camera) een firewire, en de andere kant USB.
Zodra ik hem aansluit met de pc (camera in player stand zoals in handleiding staat) gebeurt er niets.
Ook geen geluid van windows dat hij wat vind.
Volgens de handleiding moet je ook USB activeren op de camera. Ook dit heb ik gedaan.
De usb poort is niet kapot, andere apparaten werken wel gewoon hierop.
Ik heb ook de USB drivers op de pc geinstalleerd.
Wat zou dit kunnen zijn?
Het probleem is dat ik hem niet in mijn verkenner als 'station' erbij krijg.
Volgens mij is dit gewoon mogelijk.
Het programma wat erbij zit Sony Imagemaker of iets, wil ook niet lekker lopen.
Aangezien het Engels is (waar ik niet goed in ben) kom ik hier helemaal niet ver mee.
Het makkelijkste is dus net als een digitaal fototoestel, usb stekker erin en hij wordt als schijfstation gezien. Dit krijg ik dus niet voor elkaar.
De camera is verbonden met aan de ene kant (in de camera) een firewire, en de andere kant USB.
Zodra ik hem aansluit met de pc (camera in player stand zoals in handleiding staat) gebeurt er niets.
Ook geen geluid van windows dat hij wat vind.
Volgens de handleiding moet je ook USB activeren op de camera. Ook dit heb ik gedaan.
De usb poort is niet kapot, andere apparaten werken wel gewoon hierop.
Ik heb ook de USB drivers op de pc geinstalleerd.
Wat zou dit kunnen zijn?