Ik heb 2 pc's bekabeld met een Netgear router/modem. Alles staat ogenschijnlijk goed ingesteld. Verschillende ip nummers krijgen de pc's door DHCP. Maar 1 pc heeft problemen met internet. Vaak doet hij het prima, maar ook vaak worden de pagina's niet helemaal geladen. Hij blijft dus als het ware hangen. Soms helpt het om nog een keer op de link te klikken, maar er blijven altijd gedeeltes van de pagina die niet geladen worden.
Ik heb geprobeerd om andere software te installeren (Opera en Firefox) maar ook dan treden dezelfde problemen op. Het rare van dit hele verhaal is dat het niet altijd zo is.... soms gaat het dus wel goed.
De andere pc kent deze problemen niet. Deze laad altijd alle pagina's en heeft de goeie snelheid.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Iemand met dezelfde ervaringen misschien!
Ik heb geprobeerd om andere software te installeren (Opera en Firefox) maar ook dan treden dezelfde problemen op. Het rare van dit hele verhaal is dat het niet altijd zo is.... soms gaat het dus wel goed.
De andere pc kent deze problemen niet. Deze laad altijd alle pagina's en heeft de goeie snelheid.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Iemand met dezelfde ervaringen misschien!