Ik probeer in me router een range ports open te zetten maar klopt het dat dat niet mogelijk is met dit model?
welk model? wat zegt je handleiding? wat heb je zelf hierover gevonden?Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:42:
Ik probeer in me router een range ports open te zetten maar klopt het dat dat niet mogelijk is met dit model?
Verwijderd
Juist..
met dit model ?
denk je dat iemand het model uit het plaatje kan halen ?
Edit: sh*t net te laat..
maar lees idd een je handleiding door...
of geef tenminste eens relevante info zoals in de FAQ en forum regels staat (d8 ik)..
met dit model ?
denk je dat iemand het model uit het plaatje kan halen ?
Edit: sh*t net te laat..
maar lees idd een je handleiding door...
of geef tenminste eens relevante info zoals in de FAQ en forum regels staat (d8 ik)..
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 21:47 ]
Volgens het plaatje gaat het per poort, dus ranges lijkt niet te kunnen. Je zou kunnen kijken of je router DMZ ondersteunt, maar zet dan wel een firewall op je pc en configureer die zodanig, dat alleen de vereiste poorten openstaan.
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
aan dat plaatje kan je niet zien of er ergens anders wellicht een optie is waarmee het wel kanChaserBoZ_ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:06:
Volgens het plaatje gaat het per poort, dus ranges lijkt niet te kunnen. Je zou kunnen kijken of je router DMZ ondersteunt, maar zet dan wel een firewall op je pc en configureer die zodanig, dat alleen de vereiste poorten openstaan.
Och, wil ik best om wedden. Meeste van die routers hebben een 'what you see is what you get' karakter. Zie je het niet, dan heb je het niet.Erkens schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:13:
[...]
aan dat plaatje kan je niet zien of er ergens anders wellicht een optie is waarmee het wel kan
Maar goed, leef je uit met het zoeken zou ik dan maar zeggen.
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
true, maar niet allemaal, en aangezien de TS nog niet gereageerd heeft is het een beetje nutteloos om te gaan gokkenChaserBoZ_ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:26:
[...]
Och, wil ik best om wedden. Meeste van die routers hebben een 'what you see is what you get' karakter. Zie je het niet, dan heb je het niet.
ik ga niet zoeken hoorMaar goed, leef je uit met het zoeken zou ik dan maar zeggen.
Moet toch ook niet nodig zijn? Staat vast in de handleiding van de router
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
TheZoo schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:14:
[...]
Moet toch ook niet nodig zijn? Staat vast in de handleiding van de router
Erkens schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:46:
[...]
welk model? wat zegt je handleiding? wat heb je zelf hierover gevonden?
zullen we nu allemaal wachten op de topicstarter, verder heeft posten namelijk weinig nut zonder info
Het is een Thrust 445A 4 ports routertje
ik heb ooit is de DMZ gewijzigd maar toen kreeg ik gelijk hoopjes virussen binnen!! net even in de manual zitten bladeren maar daar staat niet al teveel nuttigs in .. vooral niet over ports dus naar mijn weten is het gewoon simpelweg niet mogelijk
ik heb ooit is de DMZ gewijzigd maar toen kreeg ik gelijk hoopjes virussen binnen!! net even in de manual zitten bladeren maar daar staat niet al teveel nuttigs in .. vooral niet over ports dus naar mijn weten is het gewoon simpelweg niet mogelijk
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 23:08 ]
http://trout.snt.utwente....showflat.php?Number=80626
hoewel de TS van deze link krijgt het blijkbaar wel voor elkaar ??
hoewel de TS van deze link krijgt het blijkbaar wel voor elkaar ??
Verwijderd
Mja, ik zie hier echt 0,0 eigen initiatief. Zo werkt dit forum niet, zomaar een plaatje neerplempen met één regeltje.
En als je DMZ gebruikt moet je een firewall op je PC draaien. Dan werkt het wel.
En als je DMZ gebruikt moet je een firewall op je PC draaien. Dan werkt het wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()