Het probleem:
Taakbalk is niet zichtbaar.
Systeem:
NEC Versa P550 notebook
Symptomen:
Als Windows opstart, is de taakbalk heel even aanwezig, daarna flitst hij weg. Als ik schermen maximaliseer blijft er een rand over waar de taakbalk zou moeten staan. Die rand is gevuld met de achtergrond van de desktop.
Ik heb ObjectBar geïnstalleerd en toen bleef hij wel. Maar ik wil geen ObjectBar meer. zodra ik Objectbar afsluit of verwijder, flitst de taakbalk weg.
Al geprobeerd:
- Computer opnieuw opstarten
- Explorer killen en opnieuw opstarten
- Taakbalk verbergen/vergrendelen enz. in Config.scherm
- De service themes gestopt.
- Theme veranderd naar Classic
- Theme veranderd naar Panther met StyleXP
- StyleXP verwijderd en opnieuw er op gezet
- ObjectBar verwijderd en opnieuw er op gezet
- ThemeXP verwijderd en standaard windows theme ingesteld.
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
- StuckRects2 verwijderd en opnieuw opgestart.
Normaal post ik nooit iets hier, omdat ik alleen maar lees en daar tot nu toe al mijn oplossingen uit kan halen, maar nu ben de weg echt kwijt. Als laatste oplossing is Windows opnieuw installen, maar dan moet ik alles weer opnieuw installeren enzo... iemand die me kan helpen?
Taakbalk is niet zichtbaar.
Systeem:
NEC Versa P550 notebook
Symptomen:
Als Windows opstart, is de taakbalk heel even aanwezig, daarna flitst hij weg. Als ik schermen maximaliseer blijft er een rand over waar de taakbalk zou moeten staan. Die rand is gevuld met de achtergrond van de desktop.
Ik heb ObjectBar geïnstalleerd en toen bleef hij wel. Maar ik wil geen ObjectBar meer. zodra ik Objectbar afsluit of verwijder, flitst de taakbalk weg.
Al geprobeerd:
- Computer opnieuw opstarten
- Explorer killen en opnieuw opstarten
- Taakbalk verbergen/vergrendelen enz. in Config.scherm
- De service themes gestopt.
- Theme veranderd naar Classic
- Theme veranderd naar Panther met StyleXP
- StyleXP verwijderd en opnieuw er op gezet
- ObjectBar verwijderd en opnieuw er op gezet
- ThemeXP verwijderd en standaard windows theme ingesteld.
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
- StuckRects2 verwijderd en opnieuw opgestart.
Normaal post ik nooit iets hier, omdat ik alleen maar lees en daar tot nu toe al mijn oplossingen uit kan halen, maar nu ben de weg echt kwijt. Als laatste oplossing is Windows opnieuw installen, maar dan moet ik alles weer opnieuw installeren enzo... iemand die me kan helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 21:41 ]