Toon posts:

Nieuwe Videoplank(en)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai hier nog op een oude pc
Ik wil binnekort over gaan stappen naar een nieuwe.

Zelf samengestelt uiteraard.

Alleen ik wete niet goed welke videokaart ik het beste kan kiezen.
Mijn budget is rond de 400 euro max.

Ik heb zelf al zitten denken aan de Ati Radeon X850 XT PE, maar he tschijnt dat deze niet zo goed presteert.
Ook aan SLI heb ik gedacht, 2x de 6600GT van nVidia. Ik weet alleen niet hoe deze kwa bij jullie liggen.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ozuden doen en waarom. Misschien als je een website tegenkomt met benchmarks, even bij deze topic bijzetten, want ik wil wel het maximale uit de kaart(en) halen!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ik ben zelf niet eens op zoek maar bekijk genoeg sites met benchmarks en reviews. Doe dat zelf ook eens zou ik zeggen want ik heb niet echt het idee dat je ook maar enigzins moeite hebt gedaan...

I'm not as think as you stoned I am

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Voor 400 euro koop je een mooie 7800GT. Sneller als die ati x850 xt pe en ook stukken beter als die 6600GT combo. :)
Kijk even in de tweakers pricewatch:
http://tweakers.net/price...ction=&Landfilter=Benelux
Die had ik ook al gezien alleen zitten de 7800 series van Nvidia er helaas nog niet in verwerkt. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Satch op 26-09-2005 21:55 ]

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03 18:11

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 16:33
Dit zijn bovendien alleen AGP-kaarten van de ' oude' generatie (in videokaartenland gaat de tijd snel).

Als TS een paar dagen geduld heeft dan zijn de benchmarks van de nieuwe Ati-generatie bekend en kan hij die vergelijken met de 7800-serie van Nvidia. Rond de 400 euro wordt het duel x1800xl - 7800GT interessant.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is een kwestie van even wat reviews lezen, daarmee kan je deze vraag vrij makkelijk zelf beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.