Toon posts:

probleem beeldkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik deze uitleg nog eens moet doen maar ik bouw zelf pc's ik heb al heel wat ervaring omdat ik hersteller van pc's ben maar ik ben dit probleem nog niet tegengekomen .
zoals ik iets vroeger al liet weten dat ik een ati x600 xt pci expres op een p5gd1 bordje heb gezet .
deze zit in een aopen case met 450 watt voeding van aopen en er zit kingstone ddr in 2 maal 512mb.
Het rare is dat het beeld niet altijd tevoorschijn komt als ge reboot start het beeld niet mee en als ge soms van de eerste keer opstart doet hij het ook niet na uit zetten en terug inschakelen werkt hij wel .
nu was mijn vraag of er iemand een oplossing voor heeft of heeft het gewoon te maken dat de intel 915p chipset niet overweg kan met die beeldkaart.
alvast bedankt

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 12:49

RainofDeath

DYUVSDFJ

Je vorige topic met bijna dezelfde inhoud is gesloten, en nu verwacht je dat met 1 zin meer wel je probleem wordt opgelost? }:O

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Turkish schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:43:
wappyke, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)
:O

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05 15:59
Beste Wappyke,

heb je, zoals Turkish heeft aangegeven, de Troubleshooter doorgelezen, en aan de hand daarvan geprobeerd de oorzaak van je probleem te vinden?

Zo ja, vermeld dan in je startpost wat je precies gedaan hebt en wat het resultaat was. We kunnen je dan gerichter en sneller helpen, en het voorkomt een hoop overbodige vraag en antwoord-posts.

Zo nee, dan heeft dit topic geen toegevoegde waarde en is het geen lang leven beschoren.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Weinig aan toe te voegen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.