Nokia pc suite; fout bij installeren

Pagina: 1
Acties:

• lowen.f
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2019
Hoi allemaal, heb net een nieuwe laptop met bluetooth erop. Dus ik dacht laat ik eens proberen wat mp3tjes op m'n noka 6230 te zetten. Nu probeerde ik het eerste met de standaard software die erbij geleverd is (heet 'bluetooth manager', zit bij m'n asus a6va driver cd). Dat lukte in eerste opzicht wel, maar de mp3 werd opgeslagen op het geheugentelefoon en niet op de memory card die erin zit (volgens mij nokia sd kaartje). Dus tja, 1 mp3tje en het zal vol. Een vriend, met dezelfde phone, vertelde mij dat ik nokia pc suite (5.8)moest installeren en dat het zo wel lukt. Nu heb ik dat gedownload maar bij de installatie ging het mis. Hij begint met installeren en stopt bij iets van procent en dan krijg ik de volgende error:

error 1304. Error writing to msxml4.dll. Verify that you have acces to that directory.

Ik gebruik winxp Home. Heb een search gedaan naar msxml4.dll maarja dan kan ik er verder niet veel mee, hij staat iig niet op read only o.i.d.

iemand die kan helpen? :'(

Verwijderd

Nokia meuk eerst ge-deinstalleerd? welke Nokia software draai je? ze zitten tegenwoordig op Versie 6.6

Connection methods: USB cable, infrared, or Bluetooth
Supported Bluetooth software (Bluetooth stacks):

* IVT BlueSoleil Bluetooth stack for Windows XP/2000 (driver version 1.6.1 with release version 05222 or newer must be used)
* Microsoft Windows XP Bluetooth
* Toshiba Bluetooth 3.0x
* WIDCOMM Bluetooth for Windows 1.4 and 3.0

Ohja, Niet updaten, maar eerst de oude PC Suite de-installeren, rebooten en dan pas 6.6 installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 20:57 ]

• lowen.f
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2019
hey thx fridgeman :D Werkt nu, was idd de verkeerde versie.. Raar ik had hem gewoon van de nokia.com website gedownload... vind de site sowiesow erg onoverzichtelijk.

Maar alles is toppie nu _/-\o_

Verwijderd

lowen.f schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:14:
hey thx fridgeman :D Werkt nu, was idd de verkeerde versie.. Raar ik had hem gewoon van de nokia.com website gedownload... vind de site sowiesow erg onoverzichtelijk.

Maar alles is toppie nu _/-\o_
Vage site idd... ik werd vorige week via de helpdesk op versie 6.6. gewezen, erg vreemd dat je daar niet naartoe wordt verwezen als je op support vanuit je type telefoon klikt.