Toon posts:

Wel geheugen past in een asus A8V

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft dit mobo:
http://www.asus.de/produc...=68&model=238&modelmenu=1

Dit is de compatibiliteit lijst van Asus:
http://www.asus.de/490/download/products/238/238_10.pdf

En dit zou erop moeten passen:
- 4 x 184-pin DIMM Sockets support max. 4GB DDR400/DDR333/DDR266

Maar wel merk geheugen moet ik nou kopen?

Mijn wens is 2 dimms van 1Gb, prijs kwaliteit verhouding wel in het oog houden aub ;)

Verwijderd

Corsair Value Select, klaar.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gewoon 2 reepjes van 1Gb elk :)
dat lijstje is alleen om aan te geven welke ze getest hebben met dat mobo.
dat zegt helemaal niet dat er geen ander geheugen inkan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
ic Corsair Value is dus een goede keus :) stom dat daar niets van op de website te vinden is :(

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Maar het is wel verstandig om geheugen uit die lijst (of in ieder geval geheugen met die chips) te kiezen, omdat het al getest is :Y) .

If I can't fix it, it ain't broken.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

Klippy

Still Game

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat het niet werkte.

Koop zelf altijd gewoon wat er voor handen is, rij zelf meestal even naar Paradigit als ik voor iemand een Pc bouw of upgrade en die hebben meestal Twinmos of andere goedkope meuk en het werkt altijd.
Nooit problemen mee, zie het voordeel van duur geheugen nooit zo als je niet wil gaan overclocken.

Dus ik zou zeggen koop gewoon wat je zelf de beste prijs vind hebben, zal vast werken, zeker met Asus bordjes nooit problemen gehad.
En daarnaast nemen de meeste winkels het ook nog gewoon terug als het niet werkt, want het zou gewoon moeten werken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
mmhz ok, ik dacht dat het tegenwoordig iets meer voeten in de aarde had om geheugen te kopen, k zie soms door het bomen de dimms niet meer. Maar met corsair heb ik wel goede ervaging :D das dus makkelijk.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Mooi. Ik hoop ook dat je begrijpt dat er tienduizenden denkbare combinaties moederbord/geheugen bestaan en dat het ondoenlijk is voor elk van deze combinaties een topic te openen met de vraag of bedoelde combinatie werkt? Je moet er gewoon vanuit gaan dat fatsoenlijk merk geheugen op zo'n bord werkt, daar hebben we namelijk standaarden voor :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.