Ik heb niet al te lang geleden geprobeerd de BG-E3 grip (voor Canon 350D) toe te voegen maar die werd toen geweigerd. En dat heb ik met wel meer pricewatch-toevoegingen. Terwijl ik keurig nog een link naar de specs gegeven had. Dus dan heb ik er ook weinig zin meer in. De BG-ED3 staat wel in de pricewatch, maar die is voor de Canon 10D en niet voor de 350D.T.T. schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:09:
In het kader van algemeen nut:
Ik wil mensen er even op wijzen dat als ze nieuwe (prijzen van) lenzen tegenkomen die nog niet in de pricewatch staan, voeg ze dan even toe!
Op deze manier help je iedereen in dit topic om de beste afweging te maken en het is maar een paar minuten werk. Ik heb zelf al een berg Tokina's en nu ook de Sigma 10-20 toegevoegd. Is voor iedereen handiger!
Deel van mailtje:
Op 11-06-2005 heb je Canon BG-E3 Multigrip (voor Canon EOS 350D) ingestuurd voor validatie door een Frontpage Admin en opname in de PriceWatch. Je inzet wordt zeer gewaardeerd, maar helaas is het product niet toegevoegd aan de Pricewatch omdat het er simpelweg niet thuishoort.
Ik snap dat dit offtopic wordt, maar ik krijg niet het idee dat mijn inspanningen beloond of gewaardeerd worden, zeker als 50% geweerd wordt met redenen die echt nergens op slaan.