[PHPBB]Automatisch naar microsoft.com bij inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als ik op mijn PhpBB forum wil inloggen, typ dus mijn gebruikersnaam en wachtwoord in, dan word ik als volgt doorverwezen naar de site van Microsoft. Dan moet ik even op vorige klikken en dan op vernieuwen en dan zit ik wel gewoon op het forum komen. Als ik echter naar het administratiepaneel wil gaan dan kom ik weer op de site van Microsoft, maar ik kan met geen mogelijkheid in het administratiepaneel komen. Het is geen probleem dat aan mij ligt want andere forumgebruikers hebben er ook last van.
Wat ik heb geprobeerd om het op te lossen:

- gegoogled en de GoTsearch gebruikt (niets gevonden)
- de map forum van mijn server een andere naam gegeven (heeft niets geholpen)

Ik kan het forum wel opnieuw gaan instaleren maar kan mijn berichten en dergelijke niet backuppen omdat ik niet in het admingedeelte kan komen.
Wie komt dit bekend voor of kan mij helpen?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je kan het misschien beter op www.phpbb.com proberen. Zij kennen hun script het beste.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 12:16
Staat er niet ergens een instelling (path) verkeerd, zodat hij de pagina niet kan openen (url/dns not founf), en explorer je vanzelf doorstuurt naar de windows zoekpagina?

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nee dat kan het niet zijn. Heb inmiddels alle .php bestanden vervangen door nieuwe... dit heeft ook geen nut gehad. En hij stuurt met niet door naar de windowszoekpagina maar gwoon naar www.microsoft.com. En aangezien ik FF gebruik is dat ook een beetje vreemd.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Installeer LiveHTTPheaders en ga op jacht naar de redirect :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je per ongeluk http// gebruikt in plaats van http:// krijg je dit soort dingen op een Windows-systeem.

Verder zijn wij inderdaad het supportforum van phpBB niet; stel je vraag liever aan de makers. We geven in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.