fx 5200 probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025
Ik game nog met een fx 5200, en ik merk op dat hij het qua prestaties minder goed doet als de mx4000 op de pc van een vriend. Terwijl al mijn specs bter zijn. Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn? Anders zal ik een andere kaart moeten kopen. AGP, budget tot 180 euro. Weet iemand een goede kaart?

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Een fx5200 is echt geen game kaart. Je zult toch echt op zoek moeten gaan naar een betere.....

Wat voor games speel je btw?

Verwijderd

AGP, budget tot 180 euro. Weet iemand een goede kaart?
6600gt of x800gt?

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Met een FX 5200 kan je op dit moment nog alle games spelen hoor..
ik speel op dit moment gewoon fear met ong. 40 fps
en battlefield draait ook nog lkkr...
dus de FX 5200 is wel een game kaart maar niet meer een van de snelste... ;) O-)

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09-2025

AnderNeo

Kwartelen

Tja, dat is een beetje moeilijk.. Eigenlijk kunnen dat meerdere dingen zijn.. Wanneer heb je bijvoorbeeld voor het laatst je computer opnieuw geinstalleerd?
Als eerste zou ik trouwens eens naar de drivers kijken: heb je alle nieuwste drivers van internet gehaald? Dat zou in ieder geval een oplossing kunnen zijn.

Als je dan uiteindelijk besluit om een nieuwe videokaart te gaan kopen, dan kan je met dat budget gaan denken aan bijvoorbeeld een GeForce FX5600 256 mb (mijn vorige kaart). Of een 6600 gt..

It's not the dying but the living that scares me to death

Verwijderd

@theovds ik vind ook dat je je er niet zo makkelijk vanaf moet maken.

Probeer eens op die pc van jou vriend en op die van jou 3dmark te draaien en kijken wie een hogere score heeft. En wat zijn de overige specs van die 2 pc's?

Verwijderd

SOEFuture schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:
dus de FX 5200 is wel een game kaart maar niet meer een van de snelste... ;) O-)
lijkt me niet echt leuk spelen op 40 fps... Zelfs mijn FX5700 heeft al last met het spelen van GTA SA, en dat valt nog mee qua vereisten, laat staan wat ie zou doen als ik er battlefield 2 op zou willen draaien... Heb ook nog een fx5200 gehad, en das echt een kaart om mijneveger mee te spelen.

Verwijderd

Waarom is met 40 fps gamen zo slecht. Ik game ook met 40 fps (alleen hoge settings(X800XT)) en ik moet zeggen er is niks mis mee hoor. Het hangt dus ook een beetje af van de andere specs van je pc.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:57

sapphire

Die-hard pruts0r

SOEFuture schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:59:
maybe op 800x600 low detail ofzo :P
Ikzelf heb alleen NFSU 2 gespeeld met een FX5200 en dat zag eruit om te huilen, dat was op 1024x768, low detail, light trails uit (anders was het een dia voorstelling).
Toen maar op een GF4 TI gaan spelen dat was echt een stuk beter zeg :P

Gabriël AM5

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
koop een Sapphire Radeon X800 GTO2 en flash de bios zoals hier beschreven is.
Kost iets meer, maar dan heb je gelijk een super gamekaart.

U vraagt, wij antwoorden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Begin even met die sticky door te nemen.. het is namelijk de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar oplossingen voor het probleem, en dat is zo te zien nog niet echt gebeurd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.