T-Mobile verlengen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.849 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-07 08:13
Toen ik bijna 2 jaar geleden mijn mobiele telefoon aanschafte bij een winkel is heb ik daar een 2-jarig T-Mobile abonnement bij genomen. Nu is het blijkbaar zo dat ik 3 maanden voor de afloop van dit 'contract' een andere telefoon kan aanschaffen en dat het contract dus weer met 2 jaar wordt verlengd.

Nu vraag ik mij af of ik deze telefoon dan weer bij dezelfde winkel moet gaan halen (contract is namelijk toch van T-Mobile en niet van de winkel) of gewoon een winkel naar mijn keuze.

Ik hoop dat het het laatste geval is want de winkel waar ik destijds deze telefoon heb gehaald loopt tegenwoordig een beetje achter.

Hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven.

Bij voorbaat dank.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

t-mobile bellen op hun helpdesk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 16:46
Kan je doen bij elke gewenste winkel. De winkel velengt jouw abbo en jij krijgt van hun een andere tel. Ik heb het vorig jaar ook gedaan.

Mocht me abbo verlengen en heb bij de media markt toen mijn MDAIII gehaald.

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 18:13

Appie

F1RST Racing

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
robertobadjo schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:46:
Kan je doen bij elke gewenste winkel. De winkel velengt jouw abbo en jij krijgt van hun een andere tel. Ik heb het vorig jaar ook gedaan.

Mocht me abbo verlengen en heb bij de media markt toen mijn MDAIII gehaald.
Bedankt!! :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 22:00
Het is echter voordeliger om over te stappen naar een andere provider. De kortingen op nieuwe toestellen zijn voor nieuwe klanten hoger dan voor verlengers. Ik zou ook geen 2 jarig maar een 1 jarig abonnement nemen, is voordeliger namelijk wanneer je na 1 jaar verlengt met korting op je abonnementskosten.

Zelf neem ik iedere 2 jaar een nieuwe telefoon en sluit 1-jarige abonnementen af. Tussentijds maak ik gebruik van een goedkoper sim-only abonnement.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Tip voor DT-Pisang

Kijk goed op het internet voor tijdelijke deals. Ik heb in eerste instantie mn tmobile abo afgesloten via de helpdesk (paar jaar geleden, bad idea!), toen bij de belcompany na een jaar een 1jarige verlenging met 60e bijbetaling een Sony P800 gehaald.

Afgelopen jaar heb ik em weer verlengd via een de GMSTrack en toen zonder phone gratis een Apple Ipod 20gb kunnen regelen (met 1 jaar verlenging). Ik had bijna zon minibike gratis gehaald hahaha (dat was met een abo vam 400mins)

Ik mag aan het eind van het jaar weer kijken naar een nieuwe aanbieding :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59821

Je kan niet vernieuwen via de website van T-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

aramdin schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:22:
Tip voor DT-Pisang

Kijk goed op het internet voor tijdelijke deals. Ik heb in eerste instantie mn tmobile abo afgesloten via de helpdesk (paar jaar geleden, bad idea!), toen bij de belcompany na een jaar een 1jarige verlenging met 60e bijbetaling een Sony P800 gehaald.

Afgelopen jaar heb ik em weer verlengd via een de GMSTrack en toen zonder phone gratis een Apple Ipod 20gb kunnen regelen (met 1 jaar verlenging). Ik had bijna zon minibike gratis gehaald hahaha (dat was met een abo vam 400mins)

Ik mag aan het eind van het jaar weer kijken naar een nieuwe aanbieding :)
Precies, ik kon via telfort ook mijn abbo verlegen. Ik had alleen keuze uit wat vage mobieltjes. Ik kon via een online gms shop ook me abbo verlengen, en had als kadootje een videokaart genomen want een telefoon had ik al. Dus kijk ff rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 21:40
argro schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:10:
Het is echter voordeliger om over te stappen naar een andere provider. De kortingen op nieuwe toestellen zijn voor nieuwe klanten hoger dan voor verlengers. Ik zou ook geen 2 jarig maar een 1 jarig abonnement nemen, is voordeliger namelijk wanneer je na 1 jaar verlengt met korting op je abonnementskosten.

Zelf neem ik iedere 2 jaar een nieuwe telefoon en sluit 1-jarige abonnementen af. Tussentijds maak ik gebruik van een goedkoper sim-only abonnement.
Niet bij t-mobile bij t-mobile krijgen verlengers meer korting dan nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

t-mobile zelf bellen
en als ze dan een prijs noemen voor de telefoon die je wilt hebben, moet je een beetje zeurderig antwoorden dat je nog even verder zoekt. ;) Zo kreeg ik de mda compact uiteindelijk gratis bij een 1 jarige verlening van 150. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Is het niet zo dat je bij een 2 jarig abbo al na 1,5 jaar mag verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

AEZscf schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:28:
Is het niet zo dat je bij een 2 jarig abbo al na 1,5 jaar mag verlengen?
Nope, 3 maanden van tevoren, niet eerder. Bij geen enkele provider.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 09:17

Underworld

+1 Inzichtvol

Bij KPN was dat voorheen nog wel, maar je werd als klant eigenlijk genaaid omdat er gewoon nog een paar jaar aan je contracts periode werd vastgeplakt

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 28603 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:22:
t-mobile zelf bellen
en als ze dan een prijs noemen voor de telefoon die je wilt hebben, moet je een beetje zeurderig antwoorden dat je nog even verder zoekt. ;) Zo kreeg ik de mda compact uiteindelijk gratis bij een 1 jarige verlening van 150. :Y)
WTF moet je checken hoe je dan anders genaaid word innit?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Tjek anders eens http://www.telecomvergelijker.nl/ (verlenging met/zonder toestel), dan ben je vaak voordeliger uit. Maar bel inderdaad ook de klantenservice, je weet nooit wat ze je aanbieden als je vertelt welke geweldige aanbieding je op het internet hebt gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Het was mij idd ook al opgevallen dat het verschil in aanbiedingen abnormaal groot is (*kijkt dan even naar MDA Pro op T-Mobile site en naar dezelfde telefoon op een andere site waar ik dan niks erbij hoeft te betalen bij een 2jarig 200-abo).

Het zal waarschijnlijk niet echt goedkoop worden aangezien mijn keuze gaat vallen op de Qtek 9100 (MDA Vario) of de Motorola A1010.
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=1257&idPhone1=1054

In ieder geval heel erg bedankt voor alle tips en reacties! _/-\o_

PSN ID = Jorco

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
DT-PiSanG schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:46:
Het was mij idd ook al opgevallen dat het verschil in aanbiedingen abnormaal groot is (*kijkt dan even naar MDA Pro op T-Mobile site en naar dezelfde telefoon op een andere site waar ik dan niks erbij hoeft te betalen bij een 2jarig 200-abo).
Vraagje; over welke site praat je hier, dat je niet bij hoeft te betalen voor een MDA Pro? Klinkt heel goed, kiezen tussen de PRO en de Qtek 9100 wordt erg moeilijk.. :)

Anoniem: 28603

aramdin schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:50:
[...]

WTF moet je checken hoe je dan anders genaaid word innit?
ja min of meer komt het daarop neer.
Daarnaast is het gewoon een druk leggen bij hun, want zij willen je als klant behouden. Dus schroom niet om te spreken over een mogelijke andere provider.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb mijn telefoon verlengd op gsmeasy.nl. daar kreeg ik de beste deal.
op internet krijg je meestal de beste deals.

ik had een 6230i met een 1 jarige verlenging tmobile300.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DT-PiSanG schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:46:

Het zal waarschijnlijk niet echt goedkoop worden aangezien mijn keuze gaat vallen op de Qtek 9100 (MDA Vario) of de Motorola A1010.
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=1257&idPhone1=1054

In ieder geval heel erg bedankt voor alle tips en reacties! _/-\o_
op deze site vind ik niets over de MDA pro, altans, vind wel iets maar niet hetgene wat jij zegt.

Kan jij ons vertellen waar jij deze dan icm een 2 jarig abbonement van t-mobile gratis kan krijgen?
Ik ga het zowieso proberen bij T-mobile om deze gratis te krijgen bij een verlenging van Tmobile 300 2 jarig.
is dan me 3de contact, eerst was 2 jaar, daarna 2 jaar verlenging en nu weer 2 jaar verlenging, daarvoor al geregistreerde prepaid gebruiker van Ben :P

Anoniem: 156095

Toevallig dat ik dit nu lees.
Ik heb vorige week mijn t-mobile abonnement voor een jaar verlengd.
Dit kan bij iedere shop waar je wilt. Zij sturen jou de formulieren toe en regelen het verder.
Zoals hierboven is gepost is het voordeliger om van provider te veranderen, maar aangezien ik mijn opzegtermijn van 2 maanden over het hoofd had gezien en niet minimaal 2 maanden op mijn nieuwe speeltje (SE k750i) wilde wachten heb ik voor verlengen gekozen.
Mijn tip is dat je goed moet rondzoeken op internet waar je het voordeligst je gewenste nieuwe telefoon kan krijgen. Voor mij waren 2call.nl en telecom.nu de winkels die betreffende telefoon gratis leverden bij een verlenging van een jaar. Ik heb uiteindelijk voor telecom.nu gekozen omdat ik daar eerder ook goede ervaringen mee had. Maar je kan dus in principe bij iedere winkel verlengen. Het voordeel bij verlengen is dus dat je niet met een opzegtermijn van 2 maanden te maken hebt.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:25
Net zoals de poster hierboven leest ik dit nu ook net.
Uhms beetje snel gescannend zo dit topic en misschien heb ik nog een paar handige weetjes.

-Je kan wel verlengen bij t-mobile op de website en je kan ook een nieuw aboo nemen als je wil.
Er zit eigenlijk geen verschil tussen het verlengen en een nieuw contract aangaan (wat eigk raar is), het enige dat je je nummer n iet hoeft te porteren/overzetten.

-Als je de qtek 9100/mda vario (hoe je hem wilt noemen) wilt kan je het al voor 90 eruo met een 1 jarig contract relax 400 web. Voordeel daarvan is dat je voor een abbo met 400 belminuten 15 euro minder betaald dan als je hem in de winkel agfsluit, dus zo`n 30 euro in de maand.(ook is het buiten je bundel 8 ct per minuut.

Je moet zelf maar even kijken

(nadelen aan t-mobile is dat je voor zover ik weet, als je iets moet wijzigen veel per brief moet doen opzeggen ed , maar tegen worrdig kan ook al veel over i net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:41

Whuzz

Dodgeball!

Chooman schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:10:
-Je kan wel verlengen bij t-mobile op de website en je kan ook een nieuw aboo nemen als je wil.
Er zit eigenlijk geen verschil tussen het verlengen en een nieuw contract aangaan (wat eigk raar is), het enige dat je je nummer n iet hoeft te porteren/overzetten.
Uh, daar zit dus wel verschil in. Bij een verlenging behoudt je je huidige contractvoorwaarden. Bij een nieuw contract ga je over op de nieuwe voorwaarden, wat wel degelijk anders kán zijn.
(nadelen aan t-mobile is dat je voor zover ik weet, als je iets moet wijzigen veel per brief moet doen opzeggen ed , maar tegen worrdig kan ook al veel over i net)
Bijna alle wijzigingen kunnen telefonisch bij de helpdesk, behalve contractverlengingen enzo, daar moet uiteraard een echte handtekening onder.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11963

misschien stom, maar een t-mobile winkel is ook een goede optie. Die zat bij mij nog 80 euro onder de laagste internet winkel. De winkels zijn op internet wel ergens te vinden en je hebt gelijk je nieuwe toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11963

[quote]Whuzz schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:13:
[...]

Uh, daar zit dus wel verschil in. Bij een verlenging behoudt je je huidige contractvoorwaarden. Bij een nieuw contract ga je over op de nieuwe voorwaarden, wat wel degelijk anders kán zijn.

--------------
Bij een verlenging van een contract krijg je ook nieuwe voorwaarden. het heet dan ook bij t-mobile en anderen contractvernieuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59821

Whuzz schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:13:
[...]

[...]

Bijna alle wijzigingen kunnen telefonisch bij de helpdesk, behalve contractverlengingen enzo, daar moet uiteraard een echte handtekening onder.
Klopt niet wat je zegt.

1. Bij verlenging van het contract ga je mee met de nieuwe algemene voorwaarden.

2. Je kan het ook bij T-M telefonisch in orde maken (zonder handtekening dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

gewoon alle winkels afzoeken.

mijn ervaring met t-mobile
- met een duur abbo hebben ze je niks te bieden
- met een goedkoop abbo hebben ze vaak bizarre stunts (een kennis met een 10/15€ per maand kon gewoon de mda vario gratis krijgen toe die net uit was, en met hetzelfde abbo bij een willekeurige webshop betaalde je gewoon dik 3/400,- voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:42
Ik zit nu ook bij T-mobile met een 2 jarig abonnement (loopt 1 april af :)). Nou zat ik ff te kijken of ik ook mijn contract zou gaan verlengen. Maar nou zie ik op de site van T-mobile dat een Relax Web abonnement veeeel goedkoper is dan de 'gewone' Relax abonnementen.
Hoe kan het dat Relax web zoveel goedkoper is ?

Bijvoorbeeld:
Relax 150 is € 21,50
Relax 150 Web is € 12,50

Is dat alleenmaar omdat je via Internet je abonnement afsluit ipv in een winkel ?

[ Voor 14% gewijzigd door Bravebart op 05-01-2006 17:21 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat durf ik niet te zeggen, ik zou de klantenservice daarvoor bellen. Wel wil ik mijn ervaring delen over verlengen bij t-mobile.

Ik had tot eind januari dit jaar een 2 jarig contract lopen met een relaxed 150 abo. Dus in november begon ik al te zoeken naar een nieuwe mobiel (k750i). Ik wilde verlengen voor één jaar. Ik heb zowat alle online belshops geraadpleegd en de prijzen voor deze foon icm met dit abo liepen op tot 300 euries. Vond k wel een beetje veel. Heb toen de klantenservice gebeld en wat bleek: voor € 25,- kon ik de SE D750i (gebrande k750i) de volgende dag ophalen en van mn 1 jarig contract genieten! Dit heb ik dan ook gedaan en sinds eind november mn d750i in gebruik. Thumbs up voor t-mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
SanderWit schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:57:
Dat durf ik niet te zeggen, ik zou de klantenservice daarvoor bellen. Wel wil ik mijn ervaring delen over verlengen bij t-mobile.

Ik had tot eind januari dit jaar een 2 jarig contract lopen met een relaxed 150 abo. Dus in november begon ik al te zoeken naar een nieuwe mobiel (k750i). Ik wilde verlengen voor één jaar. Ik heb zowat alle online belshops geraadpleegd en de prijzen voor deze foon icm met dit abo liepen op tot 300 euries. Vond k wel een beetje veel. Heb toen de klantenservice gebeld en wat bleek: voor € 25,- kon ik de SE D750i (gebrande k750i) de volgende dag ophalen en van mn 1 jarig contract genieten! Dit heb ik dan ook gedaan en sinds eind november mn d750i in gebruik. Thumbs up voor t-mobile!
Wow, dat ga ik dan over een tijdje ook maar ens proberen :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Het is niet geheel waar dat T-mobile verlengen minder aantrekkelijk is dan overstappen naar een andere profider, tegenwoordig zijn bij bijna elke profider (op KPN en telfort na) de prijzen hetzelfde.

Echter is het wel zo dat je met een nieuw abbo vaak een aantal maanden gratis krijgt, ook hierbij bied vodafone weer extra maanden gratis met een retention (2-3 maanden) / tmobile komt nog wel eens met een aanbieding naar de klant toe voor een aantal maanden gratis, en zelfs met orange verlenging heb ik de vorige keer gewoon 1 maand gratis gehad.

Dus dezer dagen maakt het niet veel meer uit, tenzij je echt extreme dingen zoals een xbox / tv / beertender / andere gratis troep erbij wilt hebben waar je sowiso toch zelf voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Bravebart schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:05:
Ik zit nu ook bij T-mobile met een 2 jarig abonnement (loopt 1 april af :)). Nou zat ik ff te kijken of ik ook mijn contract zou gaan verlengen. Maar nou zie ik op de site van T-mobile dat een Relax Web abonnement veeeel goedkoper is dan de 'gewone' Relax abonnementen.
Hoe kan het dat Relax web zoveel goedkoper is ?

Bijvoorbeeld:
Relax 150 is € 21,50
Relax 150 Web is € 12,50

Is dat alleenmaar omdat je via Internet je abonnement afsluit ipv in een winkel ?
Ik zou even wachten tot 16 januari. Dan gaan ze namelijk de SMS en de bel-bundels samenvoegen tot een bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Anoniem: 61137 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:35:
[...]

Ik zou even wachten tot 16 januari. Dan gaan ze namelijk de SMS en de bel-bundels samenvoegen tot een bundel...
Ja klopt ja. Daarom wacht ik ook nog ff. Dan wordt hun bundel toch wat relaxter met de sms-bundel en de belbundel samen.

Maar toch bedankt voor het zeggen he :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 06-01-2006 12:40 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:51
Ik heb mijn t-mobile abonnement verlengd bij www.sitel.nl
Kreeg een nieuwe gsm en voor 25 euro (verzendkosten) een 72cm breedbeeld tv erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 17:30

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Anoniem: 61137 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:35:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik weet van niks namelijk en [schaam]ik ben nog wel T-Mobile dealer...[/schaam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glaanieboy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:49:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik weet van niks namelijk en [schaam]ik ben nog wel T-Mobile dealer...[/schaam]
Op diverse fora is het te lezen, en gsmexpress.nl (een officiele TM-dealer) heeft het mij bevestigd per e-mail. Op 16 januari is dacht ik een persbijeenkomst.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 06-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
died_laughing schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:36:
Ik heb mijn t-mobile abonnement verlengd bij www.sitel.nl
Kreeg een nieuwe gsm en voor 25 euro (verzendkosten) een 72cm breedbeeld tv erbij.
Wat voor abbo+toestel heb je nu dan ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Glaanieboy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:49:
[...]

Ik ook niet, ik lees het nu ook voor het eerst, wist wel dat er iets groots ging veranderen.

Hoe dan ook een goede zet!

Ze gaan nu echt de kant van Vodafone op, nu het bereik nog gaan verbeteren want dat is nog steeds op veel plaatsen in/om de randstad zeer slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Underworld schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:30:
[...]

Ik ook niet, ik lees het nu ook voor het eerst, wist wel dat er iets groots ging veranderen.

Hoe dan ook een goede zet!

Ze gaan nu echt de kant van Vodafone op, nu het bereik nog gaan verbeteren want dat is nog steeds op veel plaatsen in/om de randstad zeer slecht
Klopt ja. Terwijl je toch zou denken dat het in de randstad juist een goed bereik zou (moeten) zijn. Ik heb hier in het oosten (Hengelo) altijd een prima bereik, terwijl ik dat nooit had verwacht :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb wat meer informatie omtrent T-Mobile. Vanaf 16 januari komen de volgende dingen te vervallen:

• T-Mobile SIM only-abonnement i.c.m. Relax 50,100,150,200,300 en 400
• T-Mobile Zakelijk Abonnee Compleet abonnement van 260 en 360 belminuten
• T-Mobile MMS Voordeelbundels van 10, 20, 40 en 80 mms'jes
• T-Mobile t-zones Voordeelkundels van 500 KB, 1 MB, 2 MB en 5 MB
• T-Mobile Internet Voordeelbundels van 10 MB, 25 MB, 50 MB, 100 MB, 100 minuten, 250 minuten, 500 minuten en 1000 minuten zijn niet meer beschikbaar i.c.m. Relax-abonnementen. De Internet Voordeelbundels worden alleen i.c.m. Data only aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Heb je hier een bron van?
(hoewel het vrij logisch is dat dit komt te vervallen)

Ik heb nog steeds niets gehoord van t-mobile zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Underworld schreef op Saturday 07 January 2006 @ 18:50:

Jij bent wel officieel dealer van TM? Heb dit van een dealer die dit heeft toegestuurd gekregen van TM zelf. Alle dealers zouden dit moeten hebben voor zover ik weet, plus een uitnodiging voor het feestje op 15 januari a.s.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 07-01-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Underworld schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:50:

Waarom is het dan logisch dat SIM-Only vervalt :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 17:30

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bij mij nog steeds niets bekend. Zal maandag de telecom-meneer op ons hoofdkantoor even schoppen :p Oh wacht, volgens mij heb ik nog een telefoonnummer van een van de vertegenwoordigers, kan ik ook bellen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glaanieboy schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:19:
Bij mij nog steeds niets bekend. Zal maandag de telecom-meneer op ons hoofdkantoor even schoppen :p Oh wacht, volgens mij heb ik nog een telefoonnummer van een van de vertegenwoordigers, kan ik ook bellen natuurlijk :+
Vraag dan direct even de nieuwe tarieven en knal ze hier neer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
En ? Was er een feestje op 15 januari en zijn inderdaad die dingen vervallen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 18:26
Anoniem: 151099 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:37:
gewoon alle winkels afzoeken.

mijn ervaring met t-mobile
- met een duur abbo hebben ze je niks te bieden
- met een goedkoop abbo hebben ze vaak bizarre stunts (een kennis met een 10/15€ per maand kon gewoon de mda vario gratis krijgen toe die net uit was, en met hetzelfde abbo bij een willekeurige webshop betaalde je gewoon dik 3/400,- voor)
Dat komt omdat ze een hoop verdienen op de minuten buiten de bundel. Kies daarvoor altijd voor een hogere bundel, want je bent relatief veel goedkoper uit

vb, je hebt relax 150 maar je belt 300 minuten, dan betaal je voor die extra 150 min. X 0,22 = 33 euro extra bovenop je normale abon. kosten.

Veel mensen verkijken zich hierop.

Bijv. ook op sim-only akties: relax 150 = 5,95 terwijl relax 400 = 17,75, dan lijkt het dat die relax 400 heel duur is terwijl als je met die relax 150 abo 400 minuten belt je dat ruim 60 euro in de maand kost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Ik zat net weer eens te kijken op de site van t-mobile. Is de nieuw geintroduceerde vorm toevallig 'Flex' ? In die bundels zitten de sms'jes nl ook inbegrepen. Dus 'Flex 15' bijvoorbeeld is 75 min. gratis of 75 sms'jes gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door Bravebart op 03-02-2006 21:40 ]

Specs

Pagina: 1