Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
Nokia heeft vandaag weer een nieuwe smartphone gepresenteerd: de nokia 3250

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/nokia/nokia_3250_p00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/nokia/nokia_3250_p01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/nokia/nokia_3250_p02.jpg

Specificaties:

Quick links:
Operating Frequency
Music
Integrated Digital Camera
Messaging
Applications
Connectivity

Phone Features

Twist-on design to access phone, camera, or music functions
Play tracks and create playlists with the music player (MP3/eAAC+)
Memory expandable up to 1GB for up to 750 songs of great quality stereo audio with the new, advanced eAAC+ digital audio codec*
Share playlists with your friends over Bluetooth, MMS, or email
Plug your own headphones into the connector jack in the headset cable
Integrated 2-megapixel digital camera
Turn and capture still photos or video in a single twist
Share and publish your mobile memories via blogging
High-resolution, 262,144-color display

* Total storage capacity is limited by number of songs. Storage capacity is approximate and based on 4 minutes per song and 48kbps eAAC+ encoding. Actual storage capacity is dependent on sales package configuration.

Full Specifications

Operating Frequency

Tri-band GSM coverage on up to five continents (GSM/EDGE 900/1800/1900)
Automatic switching between bands

^Top
Size

Weight: 115 g
Dimensions: 103.8 x 50 x 19.8 mm

Display

176 x 208 pixel TFT active matrix 262,144-color display
Size: 34.8mm x 41.1mm

User Interface

270-degree rotation (-90 and +180 degrees): Twist on text/phone access, camera, or music functions instantly
Joystick, two softkeys, application key, edit and clear key, send (Push to talk key) and end key, ITU-T keys, power key
Music keys: Play/pause, stop, rewind and forward
Series 60 Platform on Symbian operating system

Music Features

Manage your music and playlists with the music player (MP3/eAAC+) and control music with dedicated music keys
Transfer music ripped from your purchased CDs from your PC to your Nokia 3250 phone with Nokia Audio Manager, Windows Media Player, or other PC software
Share playlists with your friends over Bluetooth, MMS, or email
Memory expandable up to 1GB for up to 750 songs of great quality stereo audio with the new, advanced eAAC+ digital audio codec*
Plug your own headphones into the 3.5 mm connector jack in the headset cable
Enhanced music features: Sound Check (equalizer, stereo widening, reverb, bass boost)
Buy new music from Web services or download your own records from PC to enjoy hi-fi stereo music through high-quality headphones
Formats supported: eAAC+, MPEG4 AAC, MP3, AMR-NB, AMR-WB, 64 polyphonic MIDI, RealAudio Voice, RealAudio7, RealAudio8, WMA
Tunes Studio: Create your own ringing tones from the approx. 40 MIDI tones pre-loaded in the Nokia 3250 phone
Visual Radio

* Total storage capacity is limited by number of songs. Storage capacity is approximate and based on 4 minutes per song and 48kbps eAAC+ encoding. Actual storage capacity is dependent on sales package configuration.

^Top
Imaging Features

Integrated 2- megapixel digital camera (1600 x 1200 default image size)
Twist and capture still photos or video in a single twist
Advanced camera modes: Still, burst, video
Options for night, brightness adjustment, image quality, and self-timer
4x digital zoom
Video resolution: 176x144 or 128x96 pixels (QCIF or SubQCIF), 15 frames per second
Video services: Video capture up to 1 hour with microSD card; download, view, streaming
Music keys double as camera controls: Zoom in and out, shutter key, stop

^Top
Multimedia Features

Watch your videos or stream music videos from network using RealOne player
Enhanced video editor: Edit your videos with master set of different effects and options and create new views with your own video content

^Top
Mobile Blogging

Share and publish your mobile memories via blogging
Upload content to Web or attach the content to your email or MMS
Send your content over MMS or directly to friends locally via Bluetooth wireless technology

^Top
Messaging Features

MMS OMA 1.2: Combine image, video, text, and voice clips and send as an MMS to a compatible phone or PC; use MMS to tell your story with a multi-slide presentation. The MMS OMA 1.2 specification allows you to send/receive messages up to 300 kB in size.
Text messaging: Supports concatenated SMS, picture messaging, SMS distribution list
Predictive text input: Support for all major languages in Europe and Asia-Pacific
Email: Access your work and private email accounts; supports SMTP, POP3, and IMAP4 protocols
Presence: Includes Wireless Village, Instant Messaging, and dynamic phonebook; know someone's status before you call

^Top
Memory Functions*

10 MB internal memory plus expandable memory up to 1GB for 750 songs with microSD card

^Top
Visual Radio

Listen to music and interact with your favorite radio stations:
Find out what song is playing, who sings it, and other artist information
Enter contests and answer surveys, vote for your favorite songs
Download the songs you buy direct to your phone
Find out more at www.visualradio.com

Nokia Sensor

Nokia Sensor is a spontaneous, sociable application for spontaneous, sociable people.
Express yourself to other Sensor users nearby by creating your own personal pages on your phone
Check out the pages of people nearby and exchange Sensor messages
Share files using Bluetooth wireless technology up to a range of ten meters.
Download Nokia Sensor free of charge from www.nokia.com/sensor

^Top
More Applications

Nokia Audio Manager: Create and organize digital music files on a compatible PC and transfer them to a compatible mobile device.
Nokia Lifeblog Multimedia Diary: Create a diary of all your mobile phone's photos, videos, text messages, and multimedia messages. It's easy to browse, search, edit, and save - on both your PC and mobile! Find out more at www.nokia.com/lifeblog.

Tunes Studio

Sound meter: Measure the noise level of the environment, such as at a football game or concert. The sound level meter is not meant for professional use.

^Top
Connectivity

Bluetooth wireless technology
Talk handsfree with a wireless Bluetooth headset enhancement
Play wireless multiplayer games over a Bluetooth connection
Synchronize your phone and compatible PC over a local Bluetooth wireless connection
USB 2.0 full speed with mass storage profile

Browsing

WAP 2.0, xHTML browsing over TCP/IP

Data Transfer

EDGE: Class 10, download up to 236,8 kbit/s
GPRS: Class 10, download up to 62,4 kbit/s

*Note: Actual achieved speeds may vary depending on network support

Personal Information Management (PIM)

Phonebook
Calendar
Notepad
World clock
Converter
Calculator
File manager
Remote synchronization
Active idle
Messaging
Browsing
Platform security:
Device integrity (no tampering of binaries and device settings)
End-user privacy (protected access to contacts, calendar, messages)
Controlling the access to sensitive operations or APIs, such as protecting network connections)

^Top
Games

Punkwigs, Snakes

Call Management

Speed dialing: Up to 9 names, with keys 2-9
Last-number redial from dialed calls list (dial key brings out the dialed calls list)
Automatic redial (max. 10 attempts)
Automatic answer (works with headset or car kit only)
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatic and manual network selection
Caller identification with image
Conference call (up to 5 participants)
Vibrating alert

^Top
Voice Features

Enhanced voice dialing
Voice commands
Automatic redial (max 10 attempts)
Voice recording
Integrated handsfree speaker

Digital Services

Download music over-the-air
UI Themes
Downloadable Symbian and Java applications
Game services including levels and sounds
Ringing and alert tones: eAAC+, MPEG4 AAC, MP3, AMR-NB, AMR-WB, 64 polyphonic MIDI, RealAudio Voice, RealAudio7, RealAudio8, WMA

Sales Package Contents

Nokia 3250 phone
Nokia Battery BP-6M
Nokia Connectivity Cable CA-53
Nokia Compact Charger AC-3*
Nokia Charger Adapter CA-44*
Nokia Music Headset HS-20
CD-ROM (includes Nokia PC Suite software)
User guide, Quick guide, product leaflet

*Europe, Middle East, and Africa only

Power Management

Battery Talk time Standby time Playback
BP-6M, 1100mAh Up to 3 hours Up to 245 hours (10 days) Up to 10 hours

Please note: The exact specification varies by area and operator, and is subject to change without notice.

^Top
Operation times vary depending on the network and usage.

The availability of the product and its features depends on your area and service providers, so please contact them and your Nokia dealer for further information. These specifications are subject to change without notice.

De komende dagen zal ik aan de startpost gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Uhmz misschien moet je ff je pics na checken en even een mooie ts maken en niet zomaar copy past doen :)

Internet & Telefonie - policy en FAQ

[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 26-09-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet niet wat ik er van moet vinden...

Lijkt met niet handig zo'n draai geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ligt maar aan de constructie/ hoe stevig het is

• awwexl
  • Laatst online: 28-02 09:57
Vind hem te dik...

Verwijderd

idd het is net een baksteen :P

• dsonnaville
is nog minder dik dan bijv.. de k750i of w800i.. :) scheelt 1 mm :) hij is eigenlijk even groot als de k750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze telefoon enkele dagen geleden ook tegen op nokia.nl
Het is in mijn ogen een erg mooi toestelletje, ik ben ook benieuwd wat het toestel mag gaan kosten bij de lancering in 1e kwartaal 2006.

Zoals al eerder vermeld, zou ik je aanbevelen wat meer aandacht aan de startpost te schenken, je het nu een aantal dagen geleden beloofd dit te doen. Ik zeg niet dat ik het beter zou kunnen, maar ik start er ook geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-08 23:11

trimakassi

haapsie is eepsie!

Op verschillende fora lees je dat het rond de 350 euro zal liggen. Lijkt mij wel goede prijs aangezien het als een low-end smartphone gelanceerd gaat worden.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:31:
Op verschillende fora lees je dat het rond de 350 euro zal liggen. Lijkt mij wel goede prijs aangezien het als een low-end smartphone gelanceerd gaat worden.
Ik neem aan dat Nokia deze telefoon lanceerd als low-end smartphone omdat hij niet alle gadgets bezit die geplanned zijn voor de nog nieuwe modellen, zoals Wifi en noem de rest maar op.

Het grappige is eigenlijk dat ik met mijn telefoon bijna niets anders doe als een beetje bellen en sms-en, zoals velen. Maar ik op een bepaalde manier toch graag dit soort gadgets wil hebben omdat het me handig lijkt en het er mooi uitziet. Terwijl ik van de totale tijd dat ik het toestel gebruik misschien 0,001% van de tijd gebruik maak van de gadgets.

Ik zou mijzelf bijna als zwakkeling zien, aangezien ik volgens mij gewoon gevoelig ben voor invloed van nokia en bijvoorbeeld vrienden |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 18:12 . Reden: Wat nettere formulering, en geprobeerd spelfouten te verwijderen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/nokia/nokia_3250_i00.jpg

Een preview van het toestel en wat live pics: http://www.infosyncworld.com/news/n/6218.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 21:53
Zoals de meeste Nokia's vind ik hem vrij saai maar de specs vind ik eigenlijk best netjes en zeker voor die prijs. En als je ook nog rekening ermee houd dat dat de prijs is bij introductie kan ik hem wle goedkoop noemen vind ik. Mijn SPV C500 is al weer dik 1,5 jaar oud dus tijd voor vervarning. Ik heb de verwachting dat het deze bijna cker gaat worden. Khoop dat hij snel uitkomt :P

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:56
goed, ik heb dus nu een 3230. Ik dacht toen ik hem vorig jaar had aangeschaft; leuke telefoon, veel functies als een smartphone. Maar helaas wat een abominabel traag apparaat zeg!

Daarom beik nu aan het kijken voor een nieuwe alleen ik wil dus een nokia en mijn oog viel toevallig op deze, alleen ben ik bang dat ze weer besparen op rekenkracht/processor bij dit model mede vanwege zijn prijs.
Weet iemand hier iets van? heb al op forum.nokia.com gekeken maar geen info hierover. Ik wil niet weer de boot ingaan net zoals bij mijn 3230 (sloom, mono-geluid enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Dit vind ik dus echt een pimp mobile zo met het schuifmechanisme 8) Relaxed ook dat je eigen oordopjes er inkunnen...Het is de W800i voor de Nokia-fans

[ Voor 5% gewijzigd door Tynos op 19-02-2006 14:58 ]

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu een (engelse) review op mobile-review,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een release date?

van 2call.nl heb ik gehoord binnen 2 weken...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschikbaar bij gsmtrack.nl in silver edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Heb m inmiddels een dag of 3, ook de Silver editie. Ben nu op verschillende fronten bezig geweest met het beestje qua functies en zo dus veel voors en tegens. voor de vorm, ik ben gegaan in de loop baan van :

nokia 6210 -> 6310i -> SE T610 -> Nokia 6600 -> Nokia N-Gage QD -> Nokia 6680 -> Nokia 3250

Pluspunten:
+ vergeleken met alle andere nokia's een veel veel betere batterijduur
+ Schermgrootte / kleuren gelijk aan 6680 (= uitstekend)
+ Stereo phonespeaker (die overigens veel voller klinkt dan de overige modellen)
+ Eigen 3,5" headphone aan te sluiten (weliswaar via een apart componentje maar toch)
+ sdMicro (schijnt de oorzaak te zijn van de verlenging van de duur van batterij), heb er 1 GB in zitten van SanDisk
+ Symbian 9.1 prettig uitgewerkt met aantal nieuwe features zoals het aansluiten via datakabel en dat je telefoon onafhankelijk is van PC-Suite maar een verwisselbare schijf wordt.\
+ Draai mechanisme voelt bijzonder sterk aan
+ Veel pluspunten van de features uit Symbian behouden
+ Prijs / Kwaliteit verhouding (ik kocht m voor 325 euro + 55 euro 1GB sdMicro kaartje)

Minpunten:
- Geen enkele applicatie uit voorgaande modellen is meer compatibel
- Alles uit pc-suite is niet compatibel uit voorgaande backups
- Dikte (zelfs vergeleken met de n-gage qd is ie toch vrij fors)
- Beperkte instellingen in de music player (het zijn er al wat meer (stereoverbreding / bass boost / shuffle / equalizer (beperkt) en virtueel surround setting)
- 2MP camera maar gek genoeg geen flits(ledje) of iets soortgelijks
- Opneemfunctie en de zoom lijken iets trager dan voorgaand model (6680)
- Rare verandering van lader (althans het stekkertje) maar je krijgt er wel een converter bij mocht je toch met oudere laders willen laden.

Al met al zeer tevreden, maar baal enorm van de backups die ik niet meer de telefoon in kan krijgen, des te meer omdat mijn 6680 inmiddels weg is. Heb de backup dus wel netjes maar pc-suite weigert gewoon hem compatibel te maken met mijn telefoon. Daarnaast kwam ik er iets TE laat achter dat alles ge-recompiled moet worden voor Symbian 9.1 S60v3 en dat dus werkelijk geen enkele applicatie uit eerdere versies compatibel meer is (TomTom, FExplorer, Themes etc etc). Uit meerdere artikelen heb ik gelezen dat alles wel naar deze standaard toe gezet gaat worden en dat deze versie de base versie wordt waarop verder gedeveloped wordt (dus niet meer van die maandelijkse versie updates (zie Symbian 6, 6.2, 7, 8, 8.1)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar overall ben je tevreden dus?
Ik krijg hem deze week ook als het goed is.
Wat ik mij afvraag werkt tomtom mobile of route66 hier ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bevalt je de snelheid van de telefoon? Uiteraard, symbian, altijd wat langzamer, maar sneller dan je 6600(lijkt me wel toch?) en je 6680..? zou je mss filmpje kunnen schieten als je door menu gaat/wat opties kiest, voor beetje idee van snelheid te krijgen, die van mobile review liggen eraf. overigens waren zij(of andere, cmir) zij niet erg te spreken over geluid via oordopjes, geen last van? Bevalt die afstandbediening ook?

dikte is inderdaad nadeel, het is altijd beetje design tegen mogelijkheden afwegen.

ik denk dat sowieso FExpl, tomtom, smartmovie best snel met up-to-date versies zullen komen, maar geduld blijft, helaas, een schone zaak. Dat van pc suite is wel erg lomp, mss dat Oxygen binnenkort oplossing heeft(denk dat je van Nokia niet te veel hoeft te verwachten).

2call is alweer door hun voorraad heen, en gsmtrack is toch weer stukje duurder.

best vreemd trouwens, dat 'gezegd' werd dat dit beetje middle phone zou zijn, dat hij toch zo uitgebreid is uitgerust(usb, 3.5jack plug, ab).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:11:
[...]

hoe bevalt je de snelheid van de telefoon? Uiteraard, symbian, altijd wat langzamer, maar sneller dan je 6600(lijkt me wel toch?) en je 6680..? zou je mss filmpje kunnen schieten als je door menu gaat/wat opties kiest, voor beetje idee van snelheid te krijgen, die van mobile review liggen eraf. overigens waren zij(of andere, cmir) zij niet erg te spreken over geluid via oordopjes, geen last van? Bevalt die afstandbediening ook?

dikte is inderdaad nadeel, het is altijd beetje design tegen mogelijkheden afwegen.

ik denk dat sowieso FExpl, tomtom, smartmovie best snel met up-to-date versies zullen komen, maar geduld blijft, helaas, een schone zaak. Dat van pc suite is wel erg lomp, mss dat Oxygen binnenkort oplossing heeft(denk dat je van Nokia niet te veel hoeft te verwachten).

2call is alweer door hun voorraad heen, en gsmtrack is toch weer stukje duurder.

best vreemd trouwens, dat 'gezegd' werd dat dit beetje middle phone zou zijn, dat hij toch zo uitgebreid is uitgerust(usb, 3.5jack plug, ab).
Ik zal even kijken of ik een filmpje kan maken met een andere camera. Sneller qua switchen zeker dan de 6600 maar denk niet dan de 6680. Het is niet irritant, maar als je ongeveer een jaar met de 6680 hebt gewerkt dan merk je het toch wel. Overigens is de 3250 mijninziens wel helemaal gericht op het multitasken, zeker gezien vanuit het automatisch starten van de camera / mp3speler net zoals de 6680 dat heeft met die slide klep voor de camera. Opvallend is (waaruit wel op te maken is dat deze wel een aantal mhz'en ingeleverd heeft) is dat bij de videorecording het geluid niet helemaal synchroon gerecord wordt met het beeld. Niet veel, maar toch wel opvallend, zeker als je er op let.

Afstandbediening ; hmm ja gemiddeld tevreden, hij werkt maar das ook alles echt comfortabel issie niet maar je hebt hem toch nodig voor de 3,5" headset. Het headset ben ik dan wel weer zeer tevreden over, zeker als ik hem met andere headsets vergelijk die je kan kopen of erbij kreeg (zoals bij 6230 / 6680) is deze vele malen beter, eindelijk ook eens een bass te horen ;) maar ja je hebt nu dan eindelijk de mogelijkheid om zelf iets in te pluggen.

Design tegenover mogelijkheden, das precies de insteek die ik heb gebruikt toendertijd dat ik nog in de telefoonwinkel werkte. Samsung was het design, Nokia de mogelijkheden, vreemd eigenlijk dat dit niet echt gecombineerd kon worden, maar ja wat doe je eraan ...

Hoop dat snel de software beschikbaar komt, blijft idd ff afwachten. Algeheel zeker dik tevreden over het toestelletje (maar meer dan de prijs die ik er nu voor heb betaald zou ik denk ik toch niet doen), hoop alleen wel dat ik nog iets kan fixen wat betreft het backup verhaal van mijn 6680.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voor tomtom nog ff geduld. Ik heb hem ook ontvangen vandaag. Besteld bij 2call. Moet zeggen dat hij er wel lomper uitziet dan zo op het net. Waar is dat grote kaartje voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:40:
Dus voor tomtom nog ff geduld. Ik heb hem ook ontvangen vandaag. Besteld bij 2call. Moet zeggen dat hij er wel lomper uitziet dan zo op het net. Waar is dat grote kaartje voor dan?
Dat is de adapter voor je microSD kaartje als je m uit wil lezen in een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook geinteresseerd in deze phone .. zit te twijfelen tussen deze en de 6280 ..

maar issie echt zo lomp dan? .. bijv. in vergelijking met de SE k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er al achter waar het voor was maar toch thanx.Heb inmiddels een 512mb aangeschaft.
Ivm de SE 750 is hij zeker lomp.Ook al ivm de 6230. Ik vind hem zelfs wat lomper ogen als de 6680 die ik nog heb maar voorlopig vind ik hem in de bediening wel een stuk fijner .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens, 2call heeft m weer, voor de opvallend lage prijs van 14e bij een tmobile 300 flex ab. volgens mij zijn die flex-ab zoiezo relatief goedkoop.

slick, mss dat jij voor een filmpje kan zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de joystick? is deze een beetje solide? die van de 3230 (iig de phone die erg veel op de 3250 lijkt en de voorganger ervan is) oogt en voelt nl. wat gammel aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen filmpje, ken wel ff kijken of ik er 1 kan fixen.
Joystickje ziet er stevig uit. Ik persoonlijk vind het een onhandig ding maar is ook 1e phone voor mij met zo'n joystick. Dus ff wennen.
Voor mijn gevoel is hij ook sneller dan de 6680. Alleen jammer dat er nog niks op kan. Voorlopig ben ik erg blij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik ben nl. benieuwd hoe het joystickje is in vergelijking met die van de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:22:
hmmm ik ben nl. benieuwd hoe het joystickje is in vergelijking met die van de k750i
Erg stevig, erg solide (misschien wel iets TE), heb vaak dat ik naar links of rechts klik, maar dat ik m dan echt indruk. Denk dat het kwestie van wennen is. Denk persoonlijk ook niet dat ie gammel wordt of iets dergelijks. Sowieso hele behuizing van het apparaatje vind ik erg solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig mijn W800i te ruilen voor deze gsm?Of raden jullie dat af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hij schijnt deze week in de winkel te komen liggen. De wat grotere telecom winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog!

Ik heb ze vandaag al in mijn handen gehad! 2 kleuren. Vind hem er redelijk lomp uitzien. Het zoals de 3230. Wel leuk met een microsd kaart van 512 mb erbij. Goede headset met knoppen voor de mp3 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:31:
Is het verstandig mijn W800i te ruilen voor deze gsm?Of raden jullie dat af?
Misschien dat je deze kleur wel wil, ziet er in ieder geval erg vrouwelijk uit...

Afbeeldingslocatie: http://www.phoneyworld.com/handsets/features/nokia_3250.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ken maar niet wennen aan het joystickje wat een onding zeg.

Is er al software beschikbaar voor deze phone?
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nieuwe software (firmware) bedoel je?

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon software/firmware wat compatible is op deze phone, bijv tomtom.
Gewoon programmaatjes die erop werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:05:
Gewoon software/firmware wat compatible is op deze phone, bijv tomtom.
Gewoon programmaatjes die erop werken.
Nog weinig, een stuk of zeven (maar wel eentje SExplorer, waar je weer door je bestanden heen kan bladeren in je foon)

A2DP profiel werkt heerlijk, heb hem zelf verbonden met een MSI Headset Free Style FS110 Bluetooth icm met een eigen headset. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn deze programma'tjes vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:25:
Sterker nog!

Ik heb ze vandaag al in mijn handen gehad! 2 kleuren. Vind hem er redelijk lomp uitzien. Het zoals de 3230. Wel leuk met een microsd kaart van 512 mb erbij. Goede headset met knoppen voor de mp3 speler
waar kun je de telefoon incl. 512 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb deze tel vandaag genomen bij een abo wat een snoepje heeft iemand een foto voor me gemaakt met de camera. der is namelijk 1 nadeel krijg de tel pas in september.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil niet iemand zijn headset ruilen voor mijn nokia N80 headset,vind de inear namelijk lekkerder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, gaan we, mijn eerste berichtje hier :) Weet iemand misschien hoe het staat met de ontwikkeling van TomTom voor deze telefoon? Ze zijn er wel mee bezig lijkt me maar kun je dit ergens opzoeken? Heb al wat gegoogled maar dat leverde weinig op. Heb deze genomen met een abbo van telfort, lijkt me een leuk toestel en gezien de maten valt de lompheid ook wel mee denk ik omdat de afmetingen niet zo heel veel schelen met mijn huidige 6230 (3250 is 0,8 mm langer, 6mm breder en 0,2mm dikker 8)7 ). We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee of er automatische toetsenblokkering op deze telefoon zit? Op mijn oude 6230 kon ik instellen dat hij na een x aantal seconden op de toetsenblokkering springt maar kan het niet vinden op de 3250............... wel lastig als die functie niet aanwezig is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen automatische toetsenblok..

Ben overgestapt van een 7610 naar een zwarte 3250.

bevindingen + = pos. - = neg.:

+ een stuk sneller
+ Stereo MP3 i.p.v. Mono
+ SD geheugen te wisselen zonder dat de accu er uit hoeft.
- joystick met grote vingers erg onhandig
- TomTom werkt niet meer. Nieuwe versie kopen kan pas in September Baal Baal
- Ook voor de Route 66 gebruikers nieuwe versie (zou er nu moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:27:
Helaas geen automatische toetsenblok..

*knip*
Jawel, dat kan wel :) Na wat zoeken vond ik dit stukje freeware http://fuse.stc.cx/autolock/ Ik heb hem geinstalleerd met nokia pc suite en hij springt nu na 20 seconden (kun je zelf instellen) netjes op toetsenblokkering! Op het forum van symbianfreaks.com is al aardig freeware te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Zijn er al mensen overgestapt van de 6230i naar de 3250?
Ik zit er over te denken om over te stappen, want het toestelletje spreekt me wel aan.

Wat is de kwaliteit van de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Er zijn meer dan een miljoen 3250`s verkocht:
Nokia 3250 music smartphone breaks a million mark [ 12-07-2006 09:15 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

Nokia has reported that above one million Nokia 3250 handsets had been sold since the start of sales in March 2006. It took the smartphone less than 4 months to break a million mark.

I’d remind you that Nokia 3250 is positioned as a music solution with a 2-megapixel camera and an original form-factor. Here you can read the review.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog te twijfelen of ik de 3250 of de N70 zal nemen... Bij de 3250 zit wel een 512mb geheugen maar geen flits bij de camera toch? N70 heeft wel flits en werkt ook met micro SD kaartjes... dus zijn bijna hetzelfde denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Het is best een aardig telefoontje. Maar met 1 Miljoen verkopen lijkt het me dat bijna iedereen met zo'n ding loopt. Ben je niet erg origineel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 3250 gekocht bij de Phonehouse. Het is een één of andere Kane-editie.
Was gratis bij een 1-jarig Vodafone abbootje van 27,50 euri, inclusief 2 concertkaartjes 8)

Moet nog even wachten op de nummerportering naar Vodafone en dan kan ik 'm ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-08 22:06
Iemand al route 66 geprobeerd op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:21

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:26:
Zit nog te twijfelen of ik de 3250 of de N70 zal nemen... Bij de 3250 zit wel een 512mb geheugen maar geen flits bij de camera toch? N70 heeft wel flits en werkt ook met micro SD kaartjes... dus zijn bijna hetzelfde denk ik
De N70 gebruikt MMC RS DV ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 14:47
Iemand bekend met het tomtom6 resolutieprobleem? Installatie lukt wel de eerste keer maar applicatie klapt eruit na de stemselectie.

Is hier een patch van tomtom6 voor of een firmware update van de 3250 zelf?

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 14:47
Lijkt wel of er niks aan te doen is, tomtom6 gaat niet werken op de Nokia 3250...

Alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Knot schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:46:
Lijkt wel of er niks aan te doen is, tomtom6 gaat niet werken op de Nokia 3250...

Alternatieven?
route 66 schijnt alternatief te zijn en der is nog een phone navigatie systeem.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb net de Nokia 3250 gekocht. Ik zit er een beetje mee te spelen en ik krijg geen enkel plaatje ingesteld als achtergrond. Als ik een plaatje als achtergrond plaats dan is het plaatje niet full-screen terwijl hij wel de juiste afmetingen heeft. Weet iemand hoe je dit wel kunt doen?

Alvast bedankt

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knot schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:46:

Alternatieven?
Route 66 zou moeten werken.
Heb hem ook in bestelling, let wel op. dit is de versie zonder GPS.
Als ik hem aan het werk heb, laat ik nog wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb bij gpsshop.nl deze besteld en komt morgen binnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=19353&dimensionid=1&shopid=11

Mijn 3250 word vandaag of morgen gehaald dus dan ga ik min tomtom ff testen en anders route66 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Laat even weten wat het is geworden of en welke werkt aub? Trouwens TomTom werkt niet op de 3250 vanwege de afwijkende resolutie neem ik aan. R66 draait er wel perfect op. Als aandeelhouder van TomTom vind ik dat ze de plank flink mis slaan. TT associeert iedereen met navigatie, dus ook voor de telefoon. Mensen verwachten dat het gewoon zal werken, maar dan blijkt dat maar een handjevol S60 3rd editie toestellen werkt. Ze lopen hier toch een deel van de inkomsten door mis lijkt me. Maat van me heeft deze phone, nu nog wachten op de gps ontvanger. Zaterdag wat gespeeld met R66, werkt erg mooi. Het enige dat ik wat irritant vind is de stem die de hele tijd zegt: NU dit, of Nu dat.

[ Voor 108% gewijzigd door REDFISH op 04-12-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ga ik naar de orange shop in de kinkerstraat, hebben ze er wel 1 maar die heeft een dooie pixel |:( .
Dus deze week bellen ze als ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-07 20:26

T1eA

Browser

Aangezien mijn Windows Mobile Toestel overleden is MOET ik navigatie hebben op mijn 3250.
Graag via GPS want ik heb echt het richting gevoel van een pannenkoek... :+

Heb iets nodig wat zeker weten werkt. Liefst type en/of versie aanduiding! _/-\o_

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T1eA schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:06:
Aangezien mijn Windows Mobile Toestel overleden is MOET ik navigatie hebben op mijn 3250.
Graag via GPS want ik heb echt het richting gevoel van een pannenkoek... :+

Heb iets nodig wat zeker weten werkt. Liefst type en/of versie aanduiding! _/-\o_
Kijk ff bij deze gasten
En idd zoals eerder aangegeven, Route is op dit moment de enige werkende nav voor deze mobiel.
Oja en je hebt dan nog een GPSje nodig. maar die hebben ze daar ook.

Navigeer ze ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ik heb hem gister opgehaald en ik vind 'm zeer stylish uitzien.
Ik heb de zilveren versie >:)
Route 66 staat er op en doet het goed ism de vorig genoemde gps ontvanger, heb gemiddeld 8 a 9 satelieten tot mijn beschikking.
Alleen jammer dat tomtom er niet op kan, maar als ik zo alles lees over die 2 weet ik niet wat het verschil is.
Kan je btw met route 66 ook de files zien etc.?

Weet iemand een goeie site met thema's en andere aplicaties die je erop kan doen?
Alvast bedankt.

Hier een tevreden 3250 klant 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey ff vraagje over nokia 3250 heb der echt veel problemen meej krijg vaak een fout als ik de camera aan zet of soms ook met andere dingen het gekke is dat ie het af en toe wel doet is er iemand die weet of er al een firmware update voor is of er aan komt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:49:
ey ff vraagje over nokia 3250 heb der echt veel problemen meej krijg vaak een fout als ik de camera aan zet of soms ook met andere dingen het gekke is dat ie het af en toe wel doet is er iemand die weet of er al een firmware update voor is of er aan komt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7
Er is idd een Firmware update.
Ik weet niet welke versie jij hebt. Maar als je de stappen nettjes volgt (bij Nokia) dan zet je zo die nieuwe Firmware erop. Zonder verlies van je data (in mijn geval)
Verder geen probleem met mijn 3250. Mja zo eens in de 2 a3 maanden loopt hij vast op bt, maar hij staat ook echt altijd aan. Dus kan het niet een probleem noemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:05:
Ik heb hem gister opgehaald en ik vind 'm zeer stylish uitzien.
Ik heb de zilveren versie >:)
Route 66 staat er op en doet het goed ism de vorig genoemde gps ontvanger, heb gemiddeld 8 a 9 satelieten tot mijn beschikking.
Alleen jammer dat tomtom er niet op kan, maar als ik zo alles lees over die 2 weet ik niet wat het verschil is.
Kan je btw met route 66 ook de files zien etc.?

Weet iemand een goeie site met thema's en andere aplicaties die je erop kan doen?
Alvast bedankt.

Hier een tevreden 3250 klant 8)
Thema link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag hard bezig geweest met downloaden voor mijn nokia 3250. Veel dingen gevonden via internet die ik dan met bluetooth naar m'n telefoon stuur. ik heb zo 2 dingen op mn telefoon kunnen zetten, dit waren SISX bestanden ofzo...alleen de zogenaamde WinRAR ZIP-archief bestanden kan ik niet openen.ik krijg dan de melding "onbekende bestandsindeling"

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze bestanden wel op mijn telefoon kan openen?

alvast bedankt!
groetjes
anne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemiddag allen!

ik heb al 3daagjes de 3250 in mijn handen, vet toestel :D
alleen als ik symbiangames installeer komt de resolutie nooit overeen :(

iemand die weet hoe dit op te lossen?

mvg,
evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De 3250 heeft een afwijkende resolutie, dus volgens mij zul je dat probleem regelmatig blijven tegenkomen.
Pagina: 1