Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraagje.
Ik luister vaak naar metal muziek, en ik ben op zoek naar een goede user EQ setting.
Is er iemand die goede user EQ settings weet? Dat ik zelf een beetje kan sleutelen en goed geluid heb.

De naam van het MP3 speler staat in de titel.

Hoop dat iemand mij kan helpen, dat ik lekker geluid heb tijdens het reizen naar werk ofzo ;)

johnneh

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je die custom instellen?
Ik zet meestal de lage en hoge tonen wat hoger, maar het is ook maar net waar je van houdt.

Edit: De middeltonen laat ik zoals ze zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 26-09-2005 16:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, die kun je zelf instellen.
Er zijn 4 basis EQ's (normal, classic, Jazz en rock) en een User EQ die je zelf volledig kan instellen.
Ik wil graag een goeie setting die goed bij Metal muziek past.
Jammer genoeg liggen mijn vaardigheden nog net onder het niveau waar ik dat zo 1,2,3 doe ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Sja, wil je de bassen flink horen, zet dan de lage tonen wat hoger, vind je in metal al genoeg lage tonen zitten (zoals ik) laat ze dan, of zet ze wat lager, en doe de middel en hoge tonen wat hoger.
Tis maar net wat je zelf het lekkerst vindt klinken :)

Verwijderd

Topicstarter
IS het proberen waard natuurlijk, Ik zal even een beetje sleutelen, Ik laat je horen of het goed klinkt of niet!

En bedankt voor de MEGA-snelle replies he!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, wat zijn ongeveer de hogere en lagere tonen?

WOW! Heb nu echt super-relaxed geluid zeg, de double bass hoor je echt goed nu, komt ver boven de rest uit, dat is echt tof om te horen.

Reuze bedankt voor je snelle replies!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 17:11 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:58:
Trouwens, wat zijn ongeveer de hogere en lagere tonen?

WOW! Heb nu echt super-relaxed geluid zeg, de double bass hoor je echt goed nu, komt ver boven de rest uit, dat is echt tof om te horen.

Reuze bedankt voor je snelle replies!
De lagere tonen zijn bijvoorbeeld tonen van 100hz, en hogere zijn bijvoorbeeld 12khz.
Pagina: 1