wie kan me helpen met UT/gf2mx problemen

Pagina: 1
Acties:

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 21:53
om maar meteen te beginnen:
MSI 6167 mobo (bios rev 1.5)
Athlon classic 500@700
128 mb pc100
Powercolor gfmx dh 32 mb (drivers 6.32)
Win Me

Nou draait UT op 1024*768@32 in (d3d)gewoon bagger (24 fps).

OP een pc van een vriend van mij (a7v, duron 800, gf2mx, 256meg) draait het zeer soepeltjes in d3d(60+ fps op 1024*768@32)
ik zoek me suf naar oplossingen en kom regelmatig soortgelijk posts tegen maarik snap niet alles:

-AGP krijg ik maar niet op 2x. heb er een tooltje voor maar WCPUID zegt nog steeds AGP 1X
-wat is v sync
-wat is side band addresssing
-moet ik OpenGL draaien of d3D?

Kan iemand me op weg helpen...?

many thnx

Verwijderd

1 heel belangrijk ding is dat je de Via 4in1 drivers installeert van je mobo. Heb ik ook gedaan, toen werkte het soepeltjes. Die andere vragen weet ik niet

• g3
dat doe ik maar niet...:)
het is een AMD 750 chipset.. en geen VIA...
toen ik em kocht was de VIA chipset nog niet uit :(

Verwijderd

hehe, oeps, niet goed gelezen....jij baluh. Dan week ut ook niet

• Mister_X
  • Laatst online: 23-08 19:49
ik zou zeggen, PROBEER eens openGL!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Dammit, draai in opengl, op de een of andere manier is d3d voor geforce echt brak, en niet alleen bij UT. Een gast die ik ken haalt met opengl op 1024x768 32bit color >60fps contstant, maar met d3d op een lagere resolutie niet eens 60 !!!

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• g3
Ik wil best OPENGL proberen, maar het ging me meer om het feit dat ie het in d3d ook gewoon moet doen (iig beter als nu).

Waarom werkt ie op een A7V/Duron 800/GF2MX/256MB zoveel beter? Ok tis een beter systeem maar op mijn systeem zou het op zijn minst SPEELBAAR moet zijn of niet?

hopelijk kan iemand me op weg helpen thnx iig!!! :)

• Kanarie
  • Laatst online: 10:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ok..ik zal hier zo'n compleet mogelijke UT tweak guide neerzetten:

Stap 1: Delete UT (jaja het doet pijn...maar doe het nou maar.... je wilt misschien je configs bewaren dus doe dat :)...)
Stap 2: Start een defragmentatie proggie
Stap 3: Doe een clean install van UT, draai dan de laatste patch, install alle mods die je wilt draaien...maar het liefst niet meer dan 250 mb ofzo.
Stap 4: Boot UT weer kies je render mode. Bij mij werkt D3D perfect, maar sommigen hebben meer baat bij Opengl.
Stap 5: Als UT nog niet goed draait heb ik een proggie gevonden die automatisch een boel instelling goed zet, je kan hem downen vanaf: http://clan-trs.gamepoint.net/Files/uttweak3dsetup.exe
Proggie werkt heel simpel en effectief.
Succes!

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• g3
Bedankt!!!!!!!!!!!
het draait nu prima met de laatste patch
had niet gedacht dat dat mijn probs zou oplossen
thnx he!:)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb ook gf2mx/ut/me. ik heb op 1024*768 alle details op max zo 60 fps. met eve naar de muur kijke 100+

• g3
ik nu ook... ik frag iedereen nu ! THNX

• Kanarie
  • Laatst online: 10:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

No problem :)
Het is altijd mooi om een mede-UT verslaafde te helpen :P
8-) Nu kun je eindelijk echt gaan UT-en. Niet meer lelijke textures, maar high detail :9~

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1