hey GoT,
Ik zit al tijden met het probleem dat mijn pc af en toe vast loopt, dit op de meest vreemde momenten, soms als mn pc draait op load maar soms ook op idle. sinds gister loopt mijn pc steeds vast tijdens de installatie van MYST:Revelation. De pc loopt nu ook vaak vast als ik iets wil verwijderen op de HD.
Ik heb een tijdje geleden mijn geheugen(758 mb DDR-RAM op 333 mhz, ik had eerst 1024 mn op 400 mhz maar dat werkte niet goed) getest met memtest86 en toen bleek dus dat ik echt miljoenen fouten kreeg...
Ik weet nou niet precies waarom mijn pc steeds vast loopt.
puur door het geheugen? of ergens anders door ? is er misschien iets anders dat die fouten in memtest heeft veroorzaakt?
heeft iemand een idee ??
alvast bedankt.
mijn specs:
AMD Athlon 64 3400+
ATi Radeon 9600
768 MB DDR-RAM 333mhz
WD 200 GB SATA Harddisk(2nd)
Maxtor 250 GB SATA Harddisk (1st)
Zalman 300W voeding
NEC DVD brander
Lite-on DVD speler
Creative Audigy 2 ZS
Edimax 3 poorts USB 2.0 PCI
Ik zit al tijden met het probleem dat mijn pc af en toe vast loopt, dit op de meest vreemde momenten, soms als mn pc draait op load maar soms ook op idle. sinds gister loopt mijn pc steeds vast tijdens de installatie van MYST:Revelation. De pc loopt nu ook vaak vast als ik iets wil verwijderen op de HD.
Ik heb een tijdje geleden mijn geheugen(758 mb DDR-RAM op 333 mhz, ik had eerst 1024 mn op 400 mhz maar dat werkte niet goed) getest met memtest86 en toen bleek dus dat ik echt miljoenen fouten kreeg...
Ik weet nou niet precies waarom mijn pc steeds vast loopt.
puur door het geheugen? of ergens anders door ? is er misschien iets anders dat die fouten in memtest heeft veroorzaakt?
heeft iemand een idee ??
alvast bedankt.
mijn specs:
AMD Athlon 64 3400+
ATi Radeon 9600
768 MB DDR-RAM 333mhz
WD 200 GB SATA Harddisk(2nd)
Maxtor 250 GB SATA Harddisk (1st)
Zalman 300W voeding
NEC DVD brander
Lite-on DVD speler
Creative Audigy 2 ZS