Toon posts:

Goede downloadprogrammas

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn een beetje goede download programmas waar ik films/games mee kan downloaden (loop stage op een basischool) heb al van alles geprobeerd ook bittorrent (dat werkt opeens hier niet meer).
Shareaza werkte ook niet goed.
kazaa ook niet.
Mischien weten jullie hoe ik dat met bittorrent kan oplossenb krijg steeds een NAT fout.
terwijl ik vorige week nog met 150kb/sec aan het downloaden was hier op school.

Khoop dat jullie me willen helpen.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:49

Hu9o

Schokkend

Heeft de systeembeheerder je geblokt?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Zou eerst maar eens gaan navragen waarom het geblokt is...
Zal wel een zeer goede reden zijn... :)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ga eens aan het werk waarvoor je bent aangenomen...
Lijkt me niet dat dat is voor het downloaden van illegale software...

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
http://shareaza.sourceforge.net
http://azureus.sourceforge.net

Dat zijn de programma's die ik gebruik, shareaza doet ook bittorrent dus azureus kun je weglaten..
Shareaza zit ook op gnutella....

Ik denk dat het het snelste gaat via nieuwsgroepen, daar kun je backups voor je dvd's downloaden..:)

die werken wel. je moet alleen even de poorten openen in de firewall, of op random zetten..vindt ie altijd wel een vrije listenport..

succes..

[ Voor 21% gewijzigd door roborobbie op 26-09-2005 15:10 ]

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

vacuumcleaner schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:08:
Ga eens aan het werk waarvoor je bent aangenomen...
Lijkt me niet dat dat is voor het downloaden van illegale software...
Dat is het punt toch helemaal niet. Films downloaden is niet illegaal hoor (ik kan het persoonlijk niet over mn strot krijgen om het legaal te noemen :P ). Ik gebruik e-mule en ook dc++ en beiden bevallen me goed.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al aan het werk waarvoot ik ben aangenomen ben hier zelf de systeembeheerder en aangezien ze hier steeds een stage systeembeheerder hebben in het geval nu ik dus kan ik niemand anders vragen hoe je dat moet doen.
ik mag hier gewoon downloaden en branden zolang ik mn werk maar goed doe en dat doe ik volgens hun dus weten jullie hoe ik het kan oplossen

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gewoon je werk doen en thuis downloaden is geen optie :?

Verwijderd

Topicstarter
er iz geen firewaal iig niet 1 die ik kan wijzigen en met router weet ik niet hoe ik daar mee moet werken

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
nieuwsgroepen

http://binaries4all.nl

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 21:16
Right. Als je systeembeheerder bent in een goed bedrijf dan typ je wel gewoon goed Nederlands lijkt mij.

• andreict
  • Laatst online: 12-12-2025
dumps/sites/ftp's?

Verder kan je het idd het beste vragen aan de systeembeheerder.

Verder werd hier boven genoemd dat je niet voor deze opdrachten word aangenomen toch is het zo dat dit vaak gebeurt... heb er zelf ook ervaring mee.. heb zelf ook op basisschool stage gelopen en daar zaten dus ook opdrachten bij (niet vanuit school offcourse) om illegale dingen te regelen... (dat heb ik dan natuurlijk niet gedaan)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Januszjes schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:09:
[...]

Dat is het punt toch helemaal niet. Films downloaden is niet illegaal hoor (ik kan het persoonlijk niet over mn strot krijgen om het legaal te noemen :P ). Ik gebruik e-mule en ook dc++ en beiden bevallen me goed.
Ik denk alleen wat verder dan dat. Basisscholen hebben het over het algemeen al niet breed en er is al een grote onderbezetting in Nederland en dan gaat een stagair een beetje downloaden daar :S

Mja, zal het wel te persoonlijk nemen

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
nee thuis downloaden is even geen optie want ik ben niet zo vaak thuis dus dan duurt het veel te lang want mag pc niet aan laten staan van me oude zakken :9

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Als je gewoon alles mag doen en laten wat je wilt daar, kun je gewoon even aan de systeembeheerder vragen waarom het niet zo snel gaat.
Ik heb meer het idee dat je niet mag doen wat je nu doet, dus vraag je het maar aan ons...

• ShellGhost
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:12:
nee thuis downloaden is even geen optie want ik ben niet zo vaak thuis dus dan duurt het veel te lang want mag pc niet aan laten staan van me oude zakken :9
Nee, dus doe je het op school maar...
Laat je op je werk dan wel speciaal voor die download de pc aan staan??
Omdat je die rekening niet hoeft te betalen??
Wat denk je dat er gaat gebeuren wanneer bv de BSA voor je neus staat???

Verwijderd

Topicstarter
trouwens ik moet ook wel eens watr voor de mensen van school downloaden illigale muziek en zo
en hoe werkt dat precies met die newsgroepen

• andreict
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:15:
trouwens ik moet ook wel eens watr voor de mensen van school downloaden illigale muziek en zo
en hoe werkt dat precies met die newsgroepen
Zit je ons in de zeik te nemen ofwat?

Verwijderd

Topicstarter
ja die laat ik aan staan want dat moet ook want het is de server waar ik altijd achter zit te werken en dat mag ook alemaal en hij moet aan blijven staan want anders kan je niet meer op het netwerk komen en zo

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Leuke school als je voor hun illegale muziek moet downloaden (is het niet 'muziek illegaal downloaden :P)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:32
Als systeembeheerder zijnde illegale dingen downloaden voor de mensen op school?!
Vraag me af wat het hoofd daar nou van vind. Denk dat wanneer je dat soort dingen niet zult, dat er dan nog wel geld is voor andere zaken in het onderwijs. Zoiets als papier jatten van je werk hoort ook bij dit soort dingen.

Ik ga je hier in iedergeval niet bij helpen aangezien ik in mijn ogen het nut voor het onderwijs hier niet van in zie.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
andreict schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:16:
[...]

Zit je ons in de zeik te nemen ofwat?
Dat gevoel heb ik al sinds hij hier geregistreerd is. :X

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
joswillems 86 schreef:Als je gewoon alles mag doen en laten wat je wilt daar, kun je gewoon even aan de systeembeheerder vragen waarom het niet zo snel gaat.
Ik heb meer het idee dat je niet mag doen wat je nu doet, dus vraag je het maar aan ons...

Dat is nou juist hjet problleem die is er verder niet de enige ben ik

• ShellGhost
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:16:
ja die laat ik aan staan want dat moet ook want het is de server waar ik altijd achter zit te werken en dat mag ook alemaal en hij moet aan blijven staan want anders kan je niet meer op het netwerk komen en zo
Je zit op de server te downloaden van kazaa en zooi??? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
nielsoveres zij:Als systeembeheerder zijnde illegale dingen downloaden voor de mensen op school?!
Vraag me af wat het hoofd daar nou van vind. Denk dat wanneer je dat soort dingen niet zult, dat er dan nog wel geld is voor andere zaken in het onderwijs. Zoiets als papier jatten van je werk hoort ook bij dit soort dingen.

Ik ga je hier in iedergeval niet bij helpen aangezien ik in mijn ogen het nut voor het onderwijs hier niet van in zie.

Het was trouwens het hoofd waarvoor ik het moest downloaden :P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:32
Dan zul je dus zelf moeten weten waarom je wel of niet iets kunt doen.
Jij als systeembeheerder heeft die taak om de systemen te beheren waarbij dus ook het netwerk hoort en de desbetreffende routers en internet verbinding. Ik krijg zelf het idee dat als jij echt systeembeheerder bent, het bij je internetverbinding ligt.

Het hoofd?! Dan zou die van mij echt de wind van voren kunnen krijgen, lekker je bedrijf gebruiken om illegale dingen te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 26-09-2005 15:21 ]

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:25
De jeugd van tegenwoordig! Geen respect heb je als je je ouders ouwe zakken noemt.

Emos

Verwijderd

Topicstarter
ik zou dus graag willen dat jullie me dat van de nieuwsgroepen even uitleggen aangezien ik dat nooit genbruikt heb.
ik gebruik normaal altijd azureus(bittorrent client) voor het downloaden van spul

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Komop zeg :z

Topicstarter: Zie je email.

[ Voor 57% gewijzigd door Xandrios op 26-09-2005 15:23 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe de router te configureren staat in de handleiding ervan (en het wachtwoord heb je als admin), wat portmapping is in de FAQ van Network Troubleshooting en welke poorten relevant zijn in de handleidingen van de diverse apps.

Eerste hulp bij warez en andere zooi cq. het bepraten waar het beste warez te halen is, is niet de bedoeling op GoT. Daarom gaat dit dicht. ikke851988: lees de links onder de menubalk 'FAQ' bovenaan even door voor het verdere waarom. (En idd. je mail)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.