Ik ben van plan binnenkort een iBookje te kopen, en ik wil er ook mee kunnen internetten op de universiteit. Ik studeer aan de TU Delft en volg ook wat vakken aan de Erasmus Universiteit Rotterdam (aan de Burg Oudlaan).
Op de site van de TU Delft staat dat je nodig hebt:
-Client software (802.1x of vpn client)
Ik neem aan dat dat gewoon beschikbaar is voor OSX?
Van Erasmus kan ik helemaal geen informatie vinden over hun draadloos netwerk, maar heb via via via gehoord dat je daar een windows-only programmatje nodig hebt om op het netwerk te komen. Is er iemand die ervaring heeft met Mac's en het draadloos netwerk op een van de universiteit, en weet of het wel of niet mogelijk is?
Ik heb natuurlijk geen zin om een iBook te kopen en er dan niet eens mee te kunnen internetten daar.
Op de site van de TU Delft staat dat je nodig hebt:
-Client software (802.1x of vpn client)
Ik neem aan dat dat gewoon beschikbaar is voor OSX?
Van Erasmus kan ik helemaal geen informatie vinden over hun draadloos netwerk, maar heb via via via gehoord dat je daar een windows-only programmatje nodig hebt om op het netwerk te komen. Is er iemand die ervaring heeft met Mac's en het draadloos netwerk op een van de universiteit, en weet of het wel of niet mogelijk is?
Ik heb natuurlijk geen zin om een iBook te kopen en er dan niet eens mee te kunnen internetten daar.