Ik heb hier een Database van een docent (Ik werk op een school) en die laat fotos dan weer wel en dan weer niet zien.
We hebben hier een migratie gehad en zijn van Office 2000 naar Office 2003 gegaan.
En ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Als ik een raport open dan zien de fotos er zo uit:
Raport:

Er is duidelijk te zien dat de ene foto (allemaal JPG trouwens) aan verschillende Photo programma's hangen. Dit is een de tabel het zelfde probleem.
Tabel:

Voor de migratie hadden we Microsoft Photo Editor en is het het met Office 2003
Microsoft Office Picture Manager geworden. Ik denk dat daar het probleem zit.
Ook als ik in de tabel opnieuw een Object wil toevoegen dan kan ik niet kiezen uit een
Microsoft Office Picture Manager object.
Objectkiezen:

Ik denk als ik bij dat laatste dit wel zou kunnen dan moet dit helpen bij het oplossen van het probleem. Desnoods kunnen de leerlingen opnieuw ingevoerd worden.
Ik heb Office 2003 gewoon geinstalleerd met all opties. Picture manager start gewoon op en als
ik hem verbind met JPG dan nog krijg ik hem niet te zien.
Heeft iemand ideeën.
We hebben hier een migratie gehad en zijn van Office 2000 naar Office 2003 gegaan.
En ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Als ik een raport open dan zien de fotos er zo uit:
Raport:

Er is duidelijk te zien dat de ene foto (allemaal JPG trouwens) aan verschillende Photo programma's hangen. Dit is een de tabel het zelfde probleem.
Tabel:

Voor de migratie hadden we Microsoft Photo Editor en is het het met Office 2003
Microsoft Office Picture Manager geworden. Ik denk dat daar het probleem zit.
Ook als ik in de tabel opnieuw een Object wil toevoegen dan kan ik niet kiezen uit een
Microsoft Office Picture Manager object.
Objectkiezen:

Ik denk als ik bij dat laatste dit wel zou kunnen dan moet dit helpen bij het oplossen van het probleem. Desnoods kunnen de leerlingen opnieuw ingevoerd worden.
Ik heb Office 2003 gewoon geinstalleerd met all opties. Picture manager start gewoon op en als
ik hem verbind met JPG dan nog krijg ik hem niet te zien.
Heeft iemand ideeën.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.