Linksys Wireless-B Media Adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 707 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
Ik heb de Linksys Wireless-B Media Adapter.
ik draai met Windows XP MCE

als ik de software installeer dan heb ik het probleem dat als ik de "media folder manager" wil openen dat ik de foutmelding krijg:
An unexpected error has occurred. Please start or restart the service using the digital media adapter utility and try again.

maar dit helpt niet.
op een andere pc werkt het wel waar Windows server 2003 op staat.

• Pshyto
iemand enig idee?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 16:33
gebruik je de software van CD of van de website?

En welke versie van .net framework heb je geinstalleerd?

Ik heb dat ding sinds eergisteren ook, alleen nog niet mee gewerkt verder, heel even getest (Alleen mn UTP poort lijkt dood, ding deed t alleen via wifi, kreeg geen link met een draadje)

Toevallig ook @ v&d gehaald? (28,49 eur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
jep ook bij de V&D maar voor geloof 29.95

iig ik heb frameworks 1.0 hotfix en 1.1 en 1.1 hotfix
dit staat bij software onder het config scherm.

dus ik dat ik 1.1 heb, want als ik die download en installeer zegt die dat het niet kan omdat er al een versie van actief is.

bij mij werkt die wel gweoon via de rj45 poort, mischien dat uplink knopje?, bij mij is die ingedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Pshyto schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:21:
jep ook bij de V&D maar voor geloof 29.95

iig ik heb frameworks 1.0 hotfix en 1.1 en 1.1 hotfix
dit staat bij software onder het config scherm.

dus ik dat ik 1.1 heb, want als ik die download en installeer zegt die dat het niet kan omdat er al een versie van actief is.

bij mij werkt die wel gweoon via de rj45 poort, mischien dat uplink knopje?, bij mij is die ingedrukt
29,99 ja in folder.. En aangezien ze stickers hadden die je zelf op willekeurig product mocht plakken met diverse kortingspercentages ging er dus nog 5% af ;)

uplink knoppie had ik al gechecked.. Ach, dan maar via Wifi en ik ruil m wel als ik ooit weer bij V&D kom, ga er niet apart voor heen en weer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
maar zou jij enig idee hebben wat het probleem kan zijn
want de nederlandse linksys service is ook dood geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
mmm heb dit probleem nu ook.

op mn eigen pc ging het wel, op server weigert ie nu

idd, t probleem zit m in t framework gebeuren. PC waar ie werkt had ik netjes de meegeleverde 1.0 geinstalleerd, server heeft 1.1

Ik download nu andere software, ff kijken wat dat doet.

Als dat ding wat fatsoenlijker kan draaien, graag, linux erop en aanpasbaar lijkt me heel wat beter, dat ding moet gewoon shares lezen ipv zo'n brak tooltje op client pc nodig hebben.

Edit: Tooltje lijkt inmiddels te werken. Wel uberbrakke software trouwens....

Ik heb m nu @ server, ding staat mn MP3 map te indexen, en is al kwartier bezig... terwijl dat slechts een 80gig partitie is... Naja, als ie maar ooit klaar is en dat niet elke keer gaat doen.

[ Voor 94% gewijzigd door DJSmiley op 02-10-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

offtopic:
Dat ding is heel interessant, het enigste wat ik helaas kan vinden aan toevoeging is ogg support. Er staat gewoon linux op en het lijkt me dat er verder meer uit dat apparaat te krijgen is dan alleen mp3 en ogg en wat plaatjes. Ik weet niet of het mij gaat lukken om er meer uit te halen amar ga het in ieder geval proberen.

Ik had versie 2.0 van .net framework en heb gewoon 1.1 van de linksys site geinstalleerd en het werkte ineens wel nadat ik de tool overniew had geinstalleerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 02-10-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-05 21:52
Op de site van Linksys kun je live chatten met een techneut.. misschien kan die je meer vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 10:57
Ik heb hem gisteren geinstalleerd, maar hij blijft op "waiting for host" staan. vanavond nog maar eens even kijken.
Trouwens hibernate werkt ineens ook niet doordat er een service loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 14-05 16:56
is het ook mogelijk om webradio met dit ding af te spelen?
ik gebruik op mijn server iTunes kan hij gewoon deze map aan?
en hoe is het berijk?
ben ook vanplan hem tekopen bij de vend of de dixons

jammer ik zie net dat hij niet meer in de aanbieding bij de vend
dan maar de dixons

[ Voor 19% gewijzigd door ymoona op 03-10-2005 20:16 ]

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 14:10

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mensen met connectie problemen kijk even naar je softwarematige firewall van windows, bij mij gaf die de connectie problemen.

Verder had ik ook dat probleem van het niet kunnen bereiken van die sharemap. Ik zal .Net Framework even opnieuw installeren.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
ik zal ook wel even frameworks installeren dan van linksys

want ik hou het probleem dat ik gewoon geen share mappen kan aanmaken.
en idd mijn 100gb muziek deed die ook uren over voordat die dat had ingelezen... maar het lukte wel.
verder zou het wel leuk zijn als je een ander stukje software erop kan gooien wat leuker werkt.
maar als het niet werkt wil ik wel graag weer dat ik gewoon via het linksys gebeuren kan draaien...

als er mensen zijn met ervaring... laat maar even horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
ik had alle frameworks verwijdert maar als ik dan de frameworks van linksys wil installeren zegt deze dat die al is geinstalleerd en dus niet geinstalleerd kan worden.
dus ik weet ook niet precies wat nu het handigste is om te doen.
maar het lijkt me wel handig om zo'n apparaatje met een lcd schermpje eraan te hebben draaien dus ik ga maar is die site's beter bekijken

maar liever heb ik dat het gewoon werkt met de linksys software en op de linksys manier want als het werkt werkt het naar mijn idee goed (iig goed genoeg voor mij)

[ Voor 20% gewijzigd door Pshyto op 04-10-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
ymoona schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:43:
is het ook mogelijk om webradio met dit ding af te spelen?
ik gebruik op mijn server iTunes kan hij gewoon deze map aan?
en hoe is het berijk?
ben ook vanplan hem tekopen bij de vend of de dixons

jammer ik zie net dat hij niet meer in de aanbieding bij de vend
dan maar de dixons
heb er net eentje gekocht bij de v&d voor 30
aangesloten op de sterio en tv wep ingesteld
hij zegt wacht op host
ik software op men server installeren, hij herkent hem gelijk en ik luister nu al terwijl hij nog music aan het inlezen is.

misschien zijn de mogelijk heden wat beperkt maar wat je voor 30 euro, een wireless kaartje is vaak al duurder.
berijk is prima nu zon 30% door 2 verdiepingen, daar waar de meeste losse kaartje het al moeilijk hebben.
webradio kan niet, officieel maar daar moet toch een mauw aan te passen zijn?

http://www.turtlehead.co.uk/section/wma11b/
hier is nog een stukje software waardoor je gebruik kan maken van de iTunes music librarie
hoef je niet alles te processen.
hier zit alleen geen picturen vieuwer meer in

edit : ik zie net dat deze link hier boven ook staat

[ Voor 15% gewijzigd door ymoona op 04-10-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
werkt zo'n ding goed, om er 30 euro aan uit te geven?

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Dennist4 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:22:
werkt zo'n ding goed, om er 30 euro aan uit te geven?
JA!!!!
voor 30 euro kan ik je geen alternatief bieden.
de meeste alternatieven beginnen rond de 200 euro(kunnnen dan vaak ook wel iets meer)

dus de "waar voor je geld" licht bijzonder hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
bij de V&D nu geloof ik uitverkocht, op de website van dixons nu voor 30 euro ex verzend kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Ik heb er eentje bij dixons vandaan gehaald.
Ben nu al vanaf 18:45 bezig, ik krijg hem gewoon niet op m'n accespoint :S zowel statisch niet als via IP.

Via ad-hoc zegt m'n computer dat hij verbonden is, via lan vindt de tool hem.
Maar zodra ik hem bij m'n TV zet werkt hij dus niet. Ook als ik hem configureer via de TV (heb nu wel van alles geprobeerd)

Iemand tips of ideeen?

// edit

wat een simpel ding, je moest dezelfde SSID opgeven als je accespoint.
ik had ergens gelezen dat de SSID juist uniek moest zijn.
de installatie tool checked dit ook niet even ofzo, deze heb je echt niet nodig dus alles kan via de tv/remote.

[ Voor 27% gewijzigd door 33999 op 11-10-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:39

mphilipp

Romanes eunt domus

33999 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:55:
// edit

wat een simpel ding, je moest dezelfde SSID opgeven als je accespoint.
ik had ergens gelezen dat de SSID juist uniek moest zijn.
de installatie tool checked dit ook niet even ofzo, deze heb je echt niet nodig dus alles kan via de tv/remote.
SSID is het SSID van je accesspoint. Die moet uniek zijn. Alles wat op dat accesspoint aan moet sluiten, moet het SSID van de AP gebruiken. Niks simpel ding, zo werkt dat gewoon...

Klopt het dat dat ding niet met WPA overweg kan, maar alleen met WEP? Of is dat inmiddels met een nieuwe firmware opgelost? Die van mij kan ik morgen ophalen bij Dixon en ik hoorde dit pas later. Wel balen, want dat kan ik mijn config weer aanpassen...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
zouden jullie even willen laten horen of jullie software wel in 1 keer werkt, dat je gwoon bij de shared folders kan komen via bijv. de snelkoppeling op je dekstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ding werkt idd niet met WPA, ik moest dus 'terug' naar WEP 128bits enzo. Op zich geen probleem.
Dan de Windows Firewall. Daar heeft ie een probleem mee. Het volgende lost dit op:
If you add ALL 10 .exe files from "C:\Program Files\Linksys Wireless-B Media Adapter\bin\" under the exceptions list for the firewall, it seems to allow the device to connect to whatever PC you're using as the HOST that may be running XP SP2.

For added security you can then change the "Scope" to allow for only machines on your subnet to access the .exe files just added into the list of exceptions.
Support gaat je vertellen dat je de firewall helemaal moet uitzetten...hoeft dus niet. Alleen hakkelde ie een beetje bij mij, terwijl ik dik 70% signal had. Hopelijk gebeurt het niet te vaak, anders krijgt meneer Dixons 'm gewoon weer terug.

[edit]
Doet het nu prima. Het is op zich een prima ding, als je alles tenminste doet zoals ie het wil. Linksys gaat geen updates meer uitbrengen voor dit ding. Voor die 3 tientjes is het perfect, want ik heb hier dik 50Gb aan MP3's. Plaatjes is klote; het ziet er niet uit op mijn TV.

Dus:
* .Net framework van de CD installeren
* firewall settings doen zoals hierboven
* geen WPA encryptie, maar WEP gebruiken (ik heb ook nog MAC adress filtering dus is best safe allemaal)

Dan werkt het allemaal als een speer.

Zo...en nu even mijn Pronto programmeren, dan kan die afstandsbediening ook weer de doos in... 8)

[ Voor 29% gewijzigd door mphilipp op 13-10-2005 23:10 ]

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
toch vreemd, ik denk dat ik met media center editon wel met een andere frameworks moet werken oid. want ik krijg het niet voor elkaar met de frameworks van linksys, firewalle etc. gebruik ik niet.

verder idd een mooi ding.
maar bij mij zien de foto's er eigeniljk heel goed uit, en deze tv is volgensmij gewoon 50Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pshyto schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:37:
toch vreemd, ik denk dat ik met media center editon wel met een andere frameworks moet werken oid. want ik krijg het niet voor elkaar met de frameworks van linksys, firewalle etc. gebruik ik niet
Als je iets duidelijker kunt zijn wat er precies niet werkt en wat voor meldingen je krijgt is het makkelijker te helpen. Als je niet het juiste .Net framework hebt, krijg je problemen met de media folder manager. Die geeft dan errors. Als die het goed doet, werkt dat stuk en ligt het aan iets anders.

Onnodig te zeggen dat firewall niet gebruiken in principe niet verstandig is als de pc op een of andere manier op internet aangesloten is. Tenzij je een (betere) hardware firewall hebt natuurlijk.

Als je een router hebt, kun je misschien eens kijken in de DHCP client list of ie daarin voorkomt. Probeer ook eens het ding te pingen. Het is een kwestie van elimineren. Als je 'm kunt pingen en de PC software werkt, moet het een firewall achtige kwestie zijn. Als je niet kunt pingen is er op een of andere manier geen verbinding en moet je het eerst maar eens met een draad proberen om WiFi setup fouten uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88737

Weet iemand of dit apparaat ook met samba shares overweg kan. Ik heb namelijk een SITECOM LN-350 netwerk storage adapter waar al mijn fotos en mp3's op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 88737 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:55:
Weet iemand of dit apparaat ook met samba shares overweg kan. Ik heb namelijk een SITECOM LN-350 netwerk storage adapter waar al mijn fotos en mp3's op staan.
Geen ervaring, maar ik hoor steeds als grote minpunt dat ie niet met shares overweg kan. Samba zou dus niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Anoniem: 88737 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:55:
als je de map mapt( dus een drive lettter geeft) moet hij deze gewoon kunnen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
mphilipp schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:26:
[...]

Als je iets duidelijker kunt zijn wat er precies niet werkt en wat voor meldingen je krijgt is het makkelijker te helpen. Als je niet het juiste .Net framework hebt, krijg je problemen met de media folder manager. Die geeft dan errors. Als die het goed doet, werkt dat stuk en ligt het aan iets anders.

Onnodig te zeggen dat firewall niet gebruiken in principe niet verstandig is als de pc op een of andere manier op internet aangesloten is. Tenzij je een (betere) hardware firewall hebt natuurlijk.

Als je een router hebt, kun je misschien eens kijken in de DHCP client list of ie daarin voorkomt. Probeer ook eens het ding te pingen. Het is een kwestie van elimineren. Als je 'm kunt pingen en de PC software werkt, moet het een firewall achtige kwestie zijn. Als je niet kunt pingen is er op een of andere manier geen verbinding en moet je het eerst maar eens met een draad proberen om WiFi setup fouten uit te sluiten.
ja het zit erin dat ik de media folder manager niet kan openen de rest werkt (via een andere oud pctje waar ik het op getest had met server 2003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
ymoona schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:44:
[...]

als je de map mapt( dus een drive lettter geeft) moet hij deze gewoon kunnen lezen
maar dan creeer je wel een situatie dat altijd je pc aan meot staan aangzien je wel software via een pc moet draaien ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Ik heb het succesvol voor elkaar gekregen om de wma11b te booten via m'n linux bak.
Onder debian kon ik hiervoor gewoon wmaloader apt-getten en de image van de CD ergens zetten en deze aangeven in de config, vervolgens wmaloader starten als daemon.

Ik heb dankzij [rml]computeraap in "[ DEBIAN] apt sources voor daapd?"[/rml] (lees de draad voor fix ivm itunes v5 client) de linux itunes variant geinstalleerd maar daar krijg ik nog niks uit. Ik ga nu even kijken met gewoon itunes hoe of wat. en het werkt perfect als server en de gewone pc itunes client.

Ik heb ook ff die wmamp image in de linksys gegooid (http://www.turtlehead.co.uk/) en die is nu ook geboot,dit programma werkt echt ruk zowel de stable als de nightly build. Hij herkent de mt-daapd server wel etc maar de bediening is ruk en ik heb het idee dat het programma steeds vast loopt, iemand hier andere ervaringen mee?. Zou wel jammer zijn want ik hoopte het apparaat succesvol met m'n linux server te kunnen gebruiken, ook al is winxp/win2k een vereiste..

Wat wel grappig is, er is een 'telnetenabled' boot image (gebasseerd op squishgava, dit behoud de standaard rio navigator maar de mp3 playback werkt dan niet meer) en in die van wmamp zit ook een telnet server. Dan kun je eens rond kijken op het apparaatje.

Als iemand mij kan vertellen hoe ik zelf hiervoor programma's kan crosscompilen oid of hoe er op te zetten hoor ik dat graag. Ik zou het nml wel grappig vinden om de rdesktop client te runnen of er bijvoorbeeld tinyhttpd of de uitgebreidere variant van busybox en sshd op te draaien.

[ Voor 27% gewijzigd door 33999 op 16-10-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146902

Goed ik had dus ook apparaaat gekocht. en inderdaad nu ik de juiste ssid instel doet hij het. ik had mijn router al een reset gegeven.. ik had gehoopt dat dit ding meer zoals airtunes was. dus dat ik vanuit itunes mijn muziek op mijn stereo kon afspelen... of ... kan dit stiekum wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 146902 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:35:
Goed ik had dus ook apparaaat gekocht. en inderdaad nu ik de juiste ssid instel doet hij het. ik had mijn router al een reset gegeven.. ik had gehoopt dat dit ding meer zoals airtunes was. dus dat ik vanuit itunes mijn muziek op mijn stereo kon afspelen... of ... kan dit stiekum wel?
Dan moet je dus die hack erop zetten. Wmap oid. Even terug lezen. Het werkt op zich wel. Wat ik eerst niet begreep is hoe het werkt. Maar het blijkt dus dat het apparaat alleen maar een klein beetje intelligentie bevat om te booten en het netwerk te benaderen. De UI wordt steeds geladen van je PC. Dat WMap is dus een vervanger voor de UI en kan Airtunes aan. Je moet dan wel eerst een Airtunes servertje downloaden, maar die kun je via die link wel vinden. Voor windows en Linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146902

nou wat ik eigenlijk bedoel is dat ik vanaf mijn notebook een nummertje aanzet en dat het dan via mijn wma afgespeeld wordt. zoals met airtunes. ik wil namelijk niet mijn notebook steeds aansluiten op mijn stereo. misschien kijk ik er overheen. maar ik had het idee dat dat er niet tussen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Zonder hacks kan dat niet.
Het apparaat is gewoon veredelde mp3 speler die bestanden vanaf je computer kan afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:15
Op dit moment is dit apparaatje weer te koop voor 29,95 bij de V&D.
Je krijgt dan wel een Duitse uitvoering (dus Duits manual), maar dan mag niet zo'n probleem zijn lijkt me.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinsou
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09-2022
Ik zit er nu ook over te denken om dit apparaatje aan te schaffen, maar begrijp ik het goed dat je tv aan moet staan als je mp3's wilt luisteren??? Ik wil dat hij het gewoon naar mijn stereo doorspeelt zonder tussenkomst van de tv. Mijn laptop mag wel aan blijven staan.

Maar is het niet mogelijk om bijv. divx van je pc op de tv te bekijken? Dat zou helemaal mooi zijn! (Maar aangezien ik hier nog niks over heb gelezen ga ik er niet van uit..)

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Shinsou schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:39:
Ik zit er nu ook over te denken om dit apparaatje aan te schaffen, maar begrijp ik het goed dat je tv aan moet staan als je mp3's wilt luisteren??? Ik wil dat hij het gewoon naar mijn stereo doorspeelt zonder tussenkomst van de tv. Mijn laptop mag wel aan blijven staan.
TV moet alleen aan als je iets wilt opzoeken om aan te zetten. Zodra je 'm aan het werk hebt gezet, kun je de TV weer uitzetten natuurlijk. Tenzij je het geluid via de TV laat lopen. Ik heb de video via de derde scart op de TV lopen en de audio via de versterker.

Als je handig bent kun je een klein LCD schermpje in elkaar prutsen voor 'm, maar dat is wel weer kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinsou
ah ja, das wel zo makkelijk. :D
En is er niet een bepaalde hack / firmware waarmee je dan ook video's kan doorspelen aan het apparaatje? Dat zou namelijk wel ultiem zijn natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Shinsou schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:38:
ah ja, das wel zo makkelijk. :D
En is er niet een bepaalde hack / firmware waarmee je dan ook video's kan doorspelen aan het apparaatje? Dat zou namelijk wel ultiem zijn natuurlijk!!
Daar is ie niet krachtig genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinsou
Qua doorvoersnelheid moet dat wel lukken dacht ik zo (zo niet draadloss, dan met een 100Mbit verbinding). Of bedoel je dat de hardwarecomponenten IN de extender niet krachtig genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Shinsou schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:58:
Qua doorvoersnelheid moet dat wel lukken dacht ik zo (zo niet draadloss, dan met een 100Mbit verbinding). Of bedoel je dat de hardwarecomponenten IN de extender niet krachtig genoeg zijn?
De hardware in dat apparaat is alleen goed genoeg om een MP3 af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinsou
Ok, bedankt :D. Ik weet er nu denk ik genoeg over. En voor 30 euro is het niet bepaald duur. Ik ga straks eens ff in de stad kijken bij de V&D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik weet dat dit topic al vrij oud is... toch nog ff kijken of iemand het weet..

heeft deze unit een web-interface waarmee ik met mijn laptop of ppc muziek en playlists kan managen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 08:52
Zerveza schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:39:
ik weet dat dit topic al vrij oud is... toch nog ff kijken of iemand het weet..

heeft deze unit een web-interface waarmee ik met mijn laptop of ppc muziek en playlists kan managen?
Nope.. je shared je mappen via een tooltje op je pc.
Pagina: 1