Compleet systeem, nu nog de behuizing..!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 22:20
INFO:

Hoofddoel is gamen! en verdere standaard dingen, maar met een goede game pc komt dit allemaal goed :) Het budget is 1000 euro, ik heb op het moment nog een Radeon 9600 die wil ik eerst testen alvoor ik 250 van de 1000 euro besteed aan een nieuwe videokaart. Onderstaande lijst is totaal +/- 650 euro. Zo hou ik nog 350 over voor een kast (100eu) (+ videokaart(250eu)).

BOODSCHAPPEN:

AMD Athlon 64 3000+ Venice (geen koeler)
ZALMAN CNPS7700 Alcu
ASUS A8N SLI
NEC DVD SPELER
NEC DVD WRITER
HITACHI T7K250
Corsair TWINX 1024-3200C2PT Kit of 2 excl. LED's

ONDERBOUWING:

voor een schappelijke prijs (650 euro excl. kast) een aardige game pc.

VRAGEN:

Mijn grootste vraag is eigenlijk welke kast ik het beste kan nemen. Ik wil voor de kast in principe 100 euro incl. voeding nemen. Ik heb een voorkeur voor een zwarte pc, en dat er voor op de kast aansluitingen zitten voor een headset etc. En natuurlijk geruisloos. Graag hoor ik jullie ervaringen en aanbevelingen. Elk ander commentaar op hetgeen hierboven staat mag natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al een selectie kunnen maken uit?:
http://tweakers.net/price...on=top&Landfilter=Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Buzzz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:57
Heb je er wel rekening mee gehouden dat het een PCI-Express moederbord is en je videokaart waarschijnlijk AGP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, ik zou zeggen kijk eens naar chieftec behuizingen, niet veel mis mee en erg stevig ( en zwaar ) gebouwd.
Enzo als djbuzzz al zegt... AGP op en PCI-Express mobo gaat niet samen....dus je zal hoe dan ook een videokaart moeten kopen erbij ;-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

een keus voor een kast is zeer persoonlijk, zeker omdat je zit met toekomstige uitbreidingen (qua hdd's) geluidsproductie, voeding. Daar kunnen we voor jou geen keuze in maken.

Overigens houdt rekening met wat djbuzzz hierboven zegt, namelijk dat je huidige ati 9600 pro een AGP kaart is en je nieuwe mobo een PCI-E, dat gaat dus niet werken ;)

dit topic heeft imho geen zin en gaat dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.