Toon posts:

Kan USB stick niet meer lezen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Snap er niks meer van :'(
Heb een laptopje met XP (sp2), problemen gehad met harde schijf. Was niet meer benaderbaar.
Dat werkt weer (?, jawel). Echter nu komt het:
Ik kon de andere (fat32) partitie niet meer lezen, zodra ik die benaderde kreeg ik de vraag of ik de schijf wilde formateren! OK, stond niet veel op, dus doe maar (als NTFS).
Echter als ik nu een USB stick plaats wil hij die ook formateren (!?).
Ook een USB MP3 speler wil hij gaan formateren en beide zijn goed op andere machines.

Dus even geprobeerd om de lege NTFS schijf als FAT32 te formateren. Ah ha, dat lukt dus ook niet meer....

Wat nu? Alle suggesties zijn welkom!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-03 14:21
Het lijkt er erg op dat er iets mis is met je Fat32 stuurprogramma`s.

Ik zou Windows is opnieuw installeren. Als je de retail / corporate versie hebt (dus alles behalve OEM), kan je windows er overheen installeren, waardoor je gegevens niet verloren gaan. Start hiervoor de instalavie vanuit windows en geef aan dat je een 'update' instalatie wilt uitvoeren.

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw installeren kwam ook al in me op, echter de oem i386 partitie is al geruime tijd verloren gegaan, heb van Asus alleen de driver CD. En daar staat geen i386 directory op....

Correctie:
Er staat wel een i386 directory op de CD. Die werkt alleen niet.
Contact opgenomen met ASUS, keurige medewerker aan de lijn, echter die is nog niet teruggekomen met een oplossing voor de niet werkende batchfile op de CD voor herinstallatie.
Het oorspronkelijke probleem blijft natuurlijk (en blijft ook vreemd!).

Zou een andere retail i386 versie ook werken? Heb natuurlijk wel een geldig licentie nummer.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 17:19 ]