Toon posts:

het extern benaderen van trust camera's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een paar Trust remote surveillance camara's. Nu heb ik ze hier aangesloten, maar nu weet ik niet wat ik moet doen, om hen extern te benaderen, weet iemand misschien, wat ik moet doen, zodat ik extern erin kan komen?

Alvast Bedankt

Verwijderd

Heb je er geen handleiding bij? Staat vast wel ergens op internet, ff googlen op het typenummer dus.

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik allemaal gedaan, maar ik kom er nog niet achter, hoe ik vanaf thuis erop kan komen, welk ip ik moet gebruiken, het interne ip, of het internet ip. de poorten heb ik hier open staan in de router. Alleen ik weet niet hoe ik er extern kan opkomen.

Verwijderd

Als je extern er bij wilt komen, dien je het internet-ip (dwz het ip-adres van de router) te gebruiken. Ik vermoed dat elke camera een andere externe poort krijgt, anders wordt het nogal lastig te differentieren tussen de verschillende camera's.

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik met je eens. Ze geven aan dat ik poorten 81 & 8482 moet open zetten, dit heb ik beide gedaan, en ze geven nog een zooitje poorten aan, maar die zijn belang voor meerdere camera's.

Maar als ik nu thuis zit, open ik dan me internet browser en vul daar het internet ip in, en dan gevolgt door :81 of :8482, of moet ik ze anders benaderen?

Verwijderd

Misschien overbodige vraag, maar zet je er ook http:// voor ?

http://192.x.x.x:81 werkt wel als adres 192.x.x.x:81 niet

Verwijderd

Ja, dat zou moeten werken. Als je die poort als extern ip in je router hebt ingesteld, zou je bij je cam moeten komen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp, ik ben er eindelijk uitgekomen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:02:
Bedankt voor jullie hulp, ik ben er eindelijk uitgekomen.
Hoe dan? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 08:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je moet niet alleen de poorten open zetten op je router, maar ook door laten sturen naar de webcam. Anders weet de router nog steeds niet wat er met de binnen gekomen verzoeken moet gebeuren.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in me internet browser, internet ip ingevult met daar achter de debetreffende poort.
Pagina: 1