Toon posts:

Arita 80min CDR in Rotterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee waar Arita's 80 min CDR's (met of zonder) het goedkoopst zijn in R'dam?
Ik heb zelf mycom gevonden (Wist niet eens dat we die in Rotterdam hadden) Die hebben ze voor : f1,55 /10 incl. jewelcase
verder natuurlijk Computerland
f1,30 /100 spindel (prijs schommelt af en toe).

Iemand nog andere tips?

PS. Mocht deze topic hier misplaatst zijn dan mijn excuses hiervoor...

Verwijderd

Check www.opussupplies.nl eens. Dit bedrijf heeft elke week andere aanbiedingen.

Is wel postorder, kosten vallen overigens erg mee. Hoe meer je besteld hoe goedkoper, dus bestel cd's voor meedere personen.

Verwijderd

www.kijkshop.nl die heb nu 80 mins cd's in j-case, voor fl 1.50

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 11:06

^^0nMe

Got Babana's?

Die arita's met doosje zijn echt kut, die platte doosjes zijn :r
Kan je beter gewoon spindel kopen, of bij de Foka van die Kodak Ultima 80 min kopen, die zijn echt heel goed, wel 2 piek per stuk, maar dan heb je tenminste ook een normaal doosje

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Pardon? Jij koopt uit vrije wil Arita? Wordt je gedwongen ofzo???

Sick. Ooit heb ik Arita cd's gehad (both 80 and 74 minuten).. Na 3 maanden begonnen die langzaam te ontbinden.. :(. Echt zooi.

Ga op een leuk moment ff bij de Macro langs ofzo en koop daar voor een leuk prijsje Sony, TDK of Philips..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Het is makro :)
maar die MMORE cd's zijn ook klote, schilfers hangen eraan bij mij...

ja en ik heb goed op me cdr kindertjes gepast, mocht alleen niet baten :((

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Kan ik me bij aansluiten:

geen Arita of MMore...

Ik doe alleen maar Philips Silver Premium of TDK Reflex :)

Verwijderd

Wat is er zo slecht aan MMore? ik heb mijn brander nu drie weken en al van alles gebrand: TDK, Philips, MMore, Traxxdata, Sony. Bij geen enkele heb ik nog problemen gehad. Noch qua lezen (cd-rom, stero, auto, diskman) als qua schrijven.

Welke problemen kan ik in de toekomst verwachten?

Verwijderd

Topicstarter
hmm deze topic krijgt een draai.
Mijn vraag was of er bedrijven waren waar je Arita's goedkoop op de kop kon tikken.
En over de kwaliteit van Arita ben ik dik tevreden. Ik heb er een paar van verleden jaar, die zijn gebrand, en werken zonder problemen. Geen idee waar jij het nu over hebt. Alles pakt ze, PC, Audio, PSX, PSX2, Dreamcast noem maar op. In tegenstelling tot andere 'mindere' kwaliteit CD's. Hmmpf...
Maar ehm iemand hier die de vraag gewoon kan lezen en beantwoorden? ;)

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 17:25 schreef Marsipulami het volgende:
Wat is er zo slecht aan MMore? ik heb mijn brander nu drie weken en al van alles gebrand: TDK, Philips, MMore, Traxxdata, Sony. Bij geen enkele heb ik nog problemen gehad. Noch qua lezen (cd-rom, stero, auto, diskman) als qua schrijven.

Welke problemen kan ik in de toekomst verwachten?
Bij MMORE kun je na 2 maanden de schilfers verwachten op je cd's.... volledige DONT!

Verwijderd

DES, aan de nieuwe binnenweg. Verder een kutzaak, wel arita's. Ook op spindel.

Prijzen weet ik niet, ben verhuisd en er al een tijdje niet meer geweest.....;)

Verwijderd

Arita's 80 min.... whaaaaaa kut dingen check dezeposting maar ff gathering.tweakers.net/showtopic/108309/1 :(

Verwijderd

Topicstarter
Arita's werken hier perfect voor alles, zoals ik al eerder had geschreven in deze topic. En ik brand ze gewoon 12x on the fly en zonder problemen. En dit al jaren lang. Als je ze niet kan branden zoals in de link die je net mailde ligt het waarschijnlijk gewoon aan je brander. Natuurlijk moeten CDR's gewoon goed zijn maar dat moet je brander ook zijn. En gelukkig is dit bij mij het geval.

DES is altijd een kut zaak geweest vind ik. De prijzen zullen niet veel verschillen. Waarschijnlijk hoger dan bij de zaken eerder genoemd in het begin.

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 17:26

BEVEL

s9.BeVeL

Ik heb gister een spindel van 50 cd's (80 min) ook Arita voor 75 piek gehaald!!!!!

dat bij de mediamarkt in de stad

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm 126,- gulden voor 100 stuks (80minuten) bij Computerland...

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Zwarte Markt: 100 stuks voor 115,- afdingen naar een meier,alsjeblieft...

Verwijderd

Topicstarter
Ehm sinds wanneer hebben zij een zwarte markt in Rotterdan? ;)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 22:37
ik vindt Arita's maar KLOTE, geef my maar liever TDK's en SONY's (ook al zijn ze duurder). Die dingen branden tenminste fatsoenlijk :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
Vaag dat zoveel mensen er op neer kijken en dat er ook (waaronder ik) Arita's weer prijzen...Werken perfect hier. Ligt waarschijnlijk gewoon aan je brander die kieskeuris...kan niks anders bedenkt. Ik brand 100 Arita's achterelkaar als ik wil zonder dat er ook maar 1 uitvalt...

Verwijderd

ie hai,
]
That's Write doen het toch ook wel goed?

8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm daar ben ik het weer niet mee eens.
Ze branden prima alleen de houdbaardatum om het zo maar te zeggen valt wel tegen. Bovenlaag los e.d....yikes! :r
Pagina: 1