[MCE 2005] Hauppage PVR 150 Remote

Pagina: 1
Acties:

• woutervp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01-2021
Hi,

Ik volg al een tijdje de discussies omtrent Media Center. Helaas vind ik over m'n volgende vraag niks terug.
Is het mogelijk om de Hauppauge remote te gebruiken bij Windows Media Center ?
Zo ja, hoe ? (via de .ini file, via tooltje, via instellingen MCE, ... ?)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Staat in http://www.hauppauge.com/...ts/data_pvr150mcekit.html toch duidelijk dat dat ding gewoon gaat werken. De drivers installeren moet voldoende zijn, anders zit er vast een instructie bij. Wat heb je zelf allemaal al gezocht, gevonden en geprobeerd? Wat lukte er niet aan? Zie de Algemene gedragsregels (Netiquette), we zien die info graag terug in je topicstart :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
Hij heeft 't waarschijnlijk over de 'gewone' PVR150, niet de MCE editie. Hier zit een normale afstandbediening bij, die niet standaard zal gaan werken als MCE afstandsbediening. Echter zijn er wel speciale programma'tjes om alternatieve ab's te gebruiken in MCE, gewoon even zoeken.

• woutervp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik heb inderdaad een standaard PVR 150, geen MCE Editie (die heeft trouwens ook geen remote, toch ?)

EDIT : die link waar naar jij verwijst, spreekt idd wel over een remote. (deze 'set' heb ik dus niet, ik heb de standaard PVR 150 met standaard remote)

Zal es naar zo'n tooltje zoeken en de resultaten laten weten...

[ Voor 35% gewijzigd door woutervp op 27-09-2005 11:54 ]