Toon posts:

{xp] Pc naar Tv beeld, krijg voor geen mogelijkheid beeld ok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweady's

Ik heb een gforce 6800 GT, met Svideo TV out

nu heb ik m'n pc aangesloten op een monitor en de tv.

ik heb beeld op beide schermen, maar op tv past het beeld niet goed in het scherm

het steekt er buiten, (wat dus niet word weergegeven) dit heb ik met alle resoluties op tv.

En ik kan het ook niet met de nvidiatools zoomen zodat het wel goed past

we hebben een breedbeeld tv, ook daar met zoomen krijg ik het niet goed, de tv-out geeft gewoon een tegroot beeld om het goed te kunnen weergeven.

Iemand enig idee hoe ik het beeld van m'n tvout goed kan krijgen op de tv?
TV-Tool werkt ook niet goed bij mij, het beeld gaat flippen, en word vervormd, of ik zie 1 dun streepje.

Ik heb google de faqs al heel veel dingen afgezocht, maar niet iets wat er op lijkt, of ik kan ut gewoonweg niet vinden.

Verwijderd

Topicstarter
ook met spellen zit het buiten het beeld... maakt neit uit op welke resolutie

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand?

Verwijderd

Topicstarter
is er ook geen tool voor ofzo waarmee ik de tv-out kan zoomen?

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 09:28
Je tv-out resolutie is waarschijnlijk 1024x768? Dan moet je monitor resolutie ook op 1024x768 anders is het beeld op je scherm idd te groot...Dus probeer eens je monitor ook op 1024x768 te zetten!

smile an everlasting smile

Verwijderd

Topicstarter
ook al geprobeerd, maar op mijn monitor is het beeld goed, alleen op de TV dus niet, en ik kan ook niet scrollen met m'n muis op tv, zodat het beeld omhoog en omlaag gaat (wat je dus hebt met te groote resoluties)

Verwijderd

Topicstarter
w00t, kheb het gefixt, de standaard software van nvidia kan het zelf ook, ik had wel al wat knopjes gevonden (display met 4 pijltjes) maar dat werkte niet echt zoals ik d8, dus ik klikte er 1 x op, en er gebeurde niks, ik vaker klikken, gaat het beeld ineens zoomen, dat moest ik hebben, nu krijg ik hem wel precies, goed, dit topic kan dicht! :D
Pagina: 1