Bij de Makro is vanaf aanstaande dinsdag een DVD recorder van het merk Vestel in de aanbieding. Het betreft de RW200 voor € 129,71 (incl). Ik heb op internet al informatie gezocht naar deze recorder maar kan niets vinden. Heeft iemand enige ervarig met deze recorder? Zo zou hij ook Divx moeten afspelen, speelt hij dan ook xvid af en kan hij overweg met srt ondertitels?
Verwijderd
Ooit er aan gedacht om op de site van Vestel te kijken?
Overigens is dit de enige DVD-recorder die ik van hun kan vinden.
Ik zie zo gauw ook geen typenaam. Maar ik zie er ook geen DivX bijstaan oid.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 12:38 ]
Met informatie zoeken op internet bedoel ik uiteraard ook de site van Vestel, ook ik kon daar de RW200 niet vinden aangezien er dus maar één staat. Volgens mij is het dezelfde als de techwood rw200, echter hier is ook niets over te vinden. Iemand al iets wijzer over dit apparaat?Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:29:
Ooit er aan gedacht om op de site van Vestel te kijken?Overigens is dit de enige DVD-recorder die ik van hun kan vinden.
Verwijderd
Een paar weken terug heb ik een Vestel RW300 gekocht bij de Block. Prima functionaliteit speelt alle formaten ook DIVX.
Enige probleem is een bug in de software. Na een dag of zo slaat tie vast. Alleen steker er uit helpt nog. Ik heb er drie geprobeerd, hadden allemaal hetzelfde probleem. Klantenservice Vestel denkt dat het door het vocht komt
Ik begrijp niet dat ze dit kunnen verkopen. De Block heeft het netjes omgeruild voor wat anders.
Hans
Enige probleem is een bug in de software. Na een dag of zo slaat tie vast. Alleen steker er uit helpt nog. Ik heb er drie geprobeerd, hadden allemaal hetzelfde probleem. Klantenservice Vestel denkt dat het door het vocht komt
Hans
Komt dat niet door een signaal van een andere afstandsbediening? Ik heb soortgelijke problemen gehad met een DVD-speler (weet niet meer welk merk dat was) en dat hebben we terug kunnen leiden tot het gebruik van de afstandsbediening van de CD speler. Zodra we die gebruikt hadden was de DVD in de stress.