Ik heb al een hele tijd een zeer vervelend probleem bij mijn Windows XP. Zodra ik met de muis zweef boven een winamp playlist (m3u) of deze op welke manier dan ook via windows explorer selecteer crasht mijn windows explorer meteen. De enige mogelijkheid tot verwijderen is via flashfxp of nero. Ik heb het hele internet al afgezocht naar het probleem en GOT ook, maar ik kan geen oplossing vinden. Ik heb alle updates van Windows XP en de nieuwste winamp, maar het probleem blijft bestaan. Wie kan mij een oplossing geven.
Herinstall van XP op een andere harddisk als die aanwezig is om te testen?
Ben je gebruiker of admin? Heb je ditr in veilige modus ook? Misschien de boel eens defragmenteren en een geheugentestje draaien? En misschien ook even een goede virus- en spywarescan doen
Er is in het begin van 2001 een security advisory geweest over een m3u buffer overflow probleem, hierdoor zouden er inderdaad dingen kunnen crashen. Dit probleem zou zich voordoen bij WinAmp versie 2.6.4, probeer eens de laatste versie van WinAmp 5 te downloaden en kijk of dit je probleem verhelpt.
Ik heb de nieuwste winamp, ben virus en spywarevrij, ben gebruiker met adminrechten, defragmenteren heb ik ook gedaan en veilige modus zou ik moeten testen. Ik weet wel dat dit probleem er al maanden is. Ik zal als ik tijd heb windows opnieuw installeren, dit keer maar eens de Stripped to the bone edition, maar ik heb geen tijd en tijd moet ik eerst vinden.