Toon posts:

Glasplaat BeoVision MX5000 demonteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat vuil achter de glasplaat van een BeoVision MX 5000. Dit is goed schoon te maken door de glasplaat eruit te halen. Ik heb helaas geen manual, tweedehands ;), dus wilde ik hier vragen of iemand hier ervaring mee heeft ?

Er zit boven en onder de glasplaat een soort "infrarood-plastic-strip", zoals de kleur van het kapje voor een IR-ontvanger. Deze moet eruit volgens mij, het kan ook zijn dat de hele bovenkant eraf moet. Het zit allemaal niet vast, moet los kunnen, de vraag is wat ?

Bij de "infrarood-plastic-strip" zitten aan beide kantren uitsparingen waar je een schroevendraaier achter kunt zetten, ik durf dit alleen niet dus vandaar de vraag. Wie heeft er een MX5000 toevallig ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 11:06 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

B&O staat bekend als het merk met de allerbeste service. Bel anders eens naar de B&O dealer of naar de importeur. Het zou me niet verbazen als ze dit gewoon voor je komen doen of dat ze je heel duidelijk uitleggen hoe je het moet doen/.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:11:
B&O staat bekend als het merk met de allerbeste service. Bel anders eens naar de B&O dealer of naar de importeur. Het zou me niet verbazen als ze dit gewoon voor je komen doen of dat ze je heel duidelijk uitleggen hoe je het moet doen/.
Ik dacht namelijk dat het andersom was :) Ik ga ze dan toch maar even bellen !

edit:

Jammer dat het maandag is alleen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt ! Gewon de manier waarvan ik dacht het te moeten doen. De stipjes blijven alleen wat klemmen en deze moet je even bevrijden. Kun je er zo bij.