Toon posts:

[Powerpoint] Wegwijzer maken

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in Powerpoint 2003 aan het proberen om een wegwijzer te maken. Mijn opdracht is het in kaart brengen van informatiestromen en het leek mij leuk om deze grafisch onder te brengen in een soort van wegwijzer.
Ik ben nu aan de slag gegaan met de autovormen binnen powerpoint en de 3d functie, maar het wil niet echt lukken.
Nu is dit niet echt heel ingewikkeld lijkt me, en ik vroeg mij af of er mensen zijn die al een keer iets dergelijks gemaakt hebben of mij een stuk op weg kunnen helpen... Ik kom namelijk echt niet verder dan een 2d iets, terwijl het lijkt me toch wel moet kunnen om hier wat diepte in aan te brengen...

Iemand ideeën??? :? (Heb helaas geen Photoshop o.i.d. bij de hand, dus enige beperking is dat het met autovormen/office tekenen zou moeten...) :(

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:19

ThunderNet

Flits!

Powerpoint is hier niet voor bedoeld...
Het office-programma, wat hier geschikt voor is is MS Visio. zit alleen niet standaard in het office-pakket :)
In visio kun je dus echt aan de slag met vormen speciaal bedoeld om informatie-stromen grafisch weer te geven :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, Visio, ik weet het... maar dat heb ik hier (inderdaad) niet op mijn standaard office pc'tje.... |:(

Daarnaast is het meer bedoeld voor een grafisch "grapje", oftewel op de eerste slide een wegwijzer, rest vd slides gaan veel inhoudelijker....

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:07:
Tsja, Visio, ik weet het... maar dat heb ik hier (inderdaad) niet op mijn standaard office pc'tje.... |:(

Daarnaast is het meer bedoeld voor een grafisch "grapje", oftewel op de eerste slide een wegwijzer, rest vd slides gaan veel inhoudelijker....
Er zijn veel soorten en maten, dus zou je wat specifieker kunnen zijn?

Hier al gekeken?
Of hier...

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 26-09-2005 11:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig had ik allebei die links al bekeken...

Het gaat om een soort anwb-wegwijzer, maar dan een zelf geknutselde/getekende zodat ik niet hoef te photoshoppen. Die van MS komen nog wel een beetje in de buurt, maar zijn weer erg kinderachtig en niet goed bruikbaar voor teksten.