Na aanleiding van de foto in de Solotestcase topic heb ik besloten om een Showcase te maken.
Afgelopen jaar ben ik met mijn familie naar Nieuw-Zeeland geweest. In deze showcase wil ik enkele foto's laten zien die ik daar heb gemaakt.
Ik had bij aanvang van die reis eigenlijk nauwelijks ervaringen met foto's maken, een absolute beginneling dus. Kritiek is dan ook zeer welkom, je kunt er alleen maar van leren. Ik zou zeggen kijk en geniet ...
Alle foto's zijn aanklikbaar voor een groter formaat.
Na 20 uur in het vliegtuig te hebben gezeten, land je in Auckland of Christchurch.
Dit is Auckland

Hier startte onze rondreis door het land. De volgende foto's staan niet chronologisch geordend, maar eerder ( ongeveer ) van zonsopgang tot zonsondergang. Je maakt een dag mee van dit fantastische land in al haar facetten.
1. Mount Ruapehu aan de overkant van het meer.

2. Kayakker bezig in de Bay of Islands

3. Schapen en Nieuw-Zeeland, een onafscheidelijk paar

4. Mount Cook, de hoogste berg van NZ in de ochtend glorie.

5. Een bekende uit de andere topic, Milford Sounds. Nu aanklikbaar voor een groter formaat.

6. De wilde kust

7. De wegen op het Zuiderlijk Eiland.

8. Ook langs de weg.
9. Vechtende Zeeleeuwen in de Catlins.

10. Op weg naar het zuiden.

11. Wees niet bang. "Craters of the Moon"

12. Eenzame visser

13. Zonsondergang op Fox Glacier

Allen gemaakt met een Nikon D70 en 18-70mm lens.
Afgelopen jaar ben ik met mijn familie naar Nieuw-Zeeland geweest. In deze showcase wil ik enkele foto's laten zien die ik daar heb gemaakt.
Ik had bij aanvang van die reis eigenlijk nauwelijks ervaringen met foto's maken, een absolute beginneling dus. Kritiek is dan ook zeer welkom, je kunt er alleen maar van leren. Ik zou zeggen kijk en geniet ...
Alle foto's zijn aanklikbaar voor een groter formaat.
Na 20 uur in het vliegtuig te hebben gezeten, land je in Auckland of Christchurch.
Dit is Auckland

Hier startte onze rondreis door het land. De volgende foto's staan niet chronologisch geordend, maar eerder ( ongeveer ) van zonsopgang tot zonsondergang. Je maakt een dag mee van dit fantastische land in al haar facetten.
1. Mount Ruapehu aan de overkant van het meer.
2. Kayakker bezig in de Bay of Islands

3. Schapen en Nieuw-Zeeland, een onafscheidelijk paar

4. Mount Cook, de hoogste berg van NZ in de ochtend glorie.

5. Een bekende uit de andere topic, Milford Sounds. Nu aanklikbaar voor een groter formaat.
6. De wilde kust

7. De wegen op het Zuiderlijk Eiland.

8. Ook langs de weg.

9. Vechtende Zeeleeuwen in de Catlins.

10. Op weg naar het zuiden.

11. Wees niet bang. "Craters of the Moon"

12. Eenzame visser

13. Zonsondergang op Fox Glacier

Allen gemaakt met een Nikon D70 en 18-70mm lens.