Enermax of OCZ voeding ???

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WTFox
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik sta op het punt om een ATX2 voeding aan te schaffen. De keuze hierin is wat mij betreft tussen een Enermax 485AX, een OCZ Modstream of OCZ Powerstream.

Wat zijn jullie ervaringen / aanbeveling.
Ik heb al aardig wat zoekwerk verricht en kom uiteindelijk op 1 van deze 2 uit.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik ben zelf ook van plan om binnenkort een nieuwe voeding te gaan kopen en ik ga voor de OCZ Powerstream vanwege de goede 12 volt lijnen...
Deze wordt ook aangeraden voor m'n config... :)

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-02 11:33
Ik heb zelf een OCZ powerstream en ik heb daar goede ervaringen mee. De voltages zijn makkelijk aan te passen met een schroevendraaier.

Ik vind alleen de draad van de atx stekker erg stug. En ik vind de verloopstekker er niet uit zien, maar ik ga er vanuit dat jij die dus niet gebruikt.

Sign here please

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Monsie schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:59:
Ik heb zelf een OCZ powerstream en ik heb daar goede ervaringen mee. De voltages zijn makkelijk aan te passen met een schroevendraaier.

Ik vind alleen de draad van de atx stekker erg stug. En ik vind de verloopstekker er niet uit zien, maar ik ga er vanuit dat jij die dus niet gebruikt.
Verloopstekker? Je bedoeld zo'n ding van 24 naar 20 pins? Waarschijnlijk heb jij een iets oudere revisie , ik heb er begin van dit jaar eentje gekocht en daar kan je naast de 20 pins stekker de 4 extra pins inschuiven, ziet er netjes uit :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Monsie
fsfikke schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:02:
[...]

Verloopstekker? Je bedoeld zo'n ding van 24 naar 20 pins? Waarschijnlijk heb jij een iets oudere revisie , ik heb er begin van dit jaar eentje gekocht en daar kan je naast de 20 pins stekker de 4 extra pins inschuiven, ziet er netjes uit :P
Ik kocht hem toen de voeding net uit was..... en die verloopstekker is echt minders (ik probeer het ff netjes uit te drukken :))

Maar zoals ik al zei, verder een goede voeding.

Sign here please

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:32

mace

Sapere Aude

Monsie schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:04:
[...]

Ik kocht hem toen de voeding net uit was..... en die verloopstekker is echt minders (ik probeer het ff netjes uit te drukken :))

Maar zoals ik al zei, verder een goede voeding.
Je kan natuurlijk ook de verloopstekker weglaten en 4 pinnen buiten de connector laten vallen :)

• WTFox
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-08-2024
En de Enermax???

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat heb jij met die drie vraagtekens, in de topic titel ookal 8)7 :P
Zoals je ziet is iedereen zeer blij met z'n OCZ, lijkt me duidelijk dus ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Monsie
Volgens mij hadden 2 vrienden van me een enermax die beide opgeblazen zijn. Al waren die dan wel ge-voltmod als ik het me goed kan herinneren....

Sign here please

Verwijderd

Voedingen gevoltmod?
Enermax of OCZ zijn allebei goed denk ik. Kijk gewoon naar de verschillen tussen nog de overblijvende opties en trek daar je conclusies uit, je moet je er ook goed bijvoelen.
Pagina: 1