Updatetracker geeft te weinig results

Pagina: 1
Acties:

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:44

soczol

Doet iets met energie

Topicstarter
Hai!

Ten eerste hoop ik dat dit het goede forum is, als dit niet het geval is dan alvast mijn excuses, het is nog een beetje vroeg.

Sinds enkele dagen, doet m'n update tracker een beetje raar, bijvoorbeeld; ik heb opgegeven dat ik 9 meuktracker items in m'n schermpje wil, maar krijg er (op dit moment) slechts 1.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66976/thumb.png

Als ik gewoon op de meuktracker link klik, zie ik er uiteraard wel meer dan 9.

Dit gebeurt in zowel IE als FF, dus daar zal het wel niet aan liggen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De update tracker zal dan waarschijnlijk een persoonlijke lijst genereren van de update tracker die iedereen krijgt te zien. De update tracker laat namelijk de laatste x-meukposts zien van de afgelopen x-dagen, en dan neemt de update tracker voor abonnee's daar het aantal meukposts van die door de abonneehouder zijn ingesteld. Als dus de afgelopen drie dagen zes meukposts zijn gedaan en jij wilt er negen zien, dan krijg jij maar die zes te zien.

Je moet er nu een aantal meer te zien krijgen in de update tracker. De crew is namelijk een weekend weg geweest waardoor Tweakers.net in een klein dipje heeft gezeten qua contentvoering. Een aantal crewleden zijn thuisgebleven en hebben dan voor de contentvoering gezorgd.