Vanmiddag was er op het strand van Vlissingen een strandcross. Jammer genoeg kan je niet zomaar naar beneden om op het circuit zelf foto's te schieten, dus dan maar vanaf de boulevard zelf waardoor je dus redelijk beperkt bent met standpunten. Toch hoop ik dat ik er iets moois van heb gemaakt 

#2 Lekker zandhappen van je voorganger

#3 Hop, volledig los

#4 Er gaat wel eens wat mis. Hij bleef wel even liggen, maar na een paar minuten stond ie toch op. Gelukkig niks ernstigs.

#5 Dit vond ik persoonlijk 1 van de beste shots. Zo rag je een crossmotor dus door de bocht.

#7 Je kan behoorlijk plat met die machines.

#8 Met deze rijder had ik toch wel medelijden. Eerst onderuit gaan, dan een hele tijd trappen omdat je motor niet aan wil slaan om uiteindelijk zoveel gas te geven dat je hele achterwiel zich ingraaft.

#9 Last but not least, onze locale held Rinus van de Ven

Gebruikte apparatuur: Nikon D70, Sigma 70-300 Super Macro II

#2 Lekker zandhappen van je voorganger

#3 Hop, volledig los

#4 Er gaat wel eens wat mis. Hij bleef wel even liggen, maar na een paar minuten stond ie toch op. Gelukkig niks ernstigs.

#5 Dit vond ik persoonlijk 1 van de beste shots. Zo rag je een crossmotor dus door de bocht.

#7 Je kan behoorlijk plat met die machines.

#8 Met deze rijder had ik toch wel medelijden. Eerst onderuit gaan, dan een hele tijd trappen omdat je motor niet aan wil slaan om uiteindelijk zoveel gas te geven dat je hele achterwiel zich ingraaft.

#9 Last but not least, onze locale held Rinus van de Ven

Gebruikte apparatuur: Nikon D70, Sigma 70-300 Super Macro II
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site