MSI - VAG - Apple - HP - Intel i7 - RaspBerry
Bijvoorhaat dank?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
Tja...de voedig is niet heel stevig...hoeveel HD's hangen er in je kast? Als dat er 1 is, dan lijkt me de voeding wel afdoende...
Doet de koeling van je processor het wel?
Doet de koeling van je processor het wel?
2x Maxtor Sata hdd's en er zit een orginele cooler op mn processor
Over voeding kun je weinig zeggen lijkt me, je noemt geen specs van je voeding noch van je PC.
Maar als je de mogelijkheid hebt, probeer ff een andere voeding
Maar als je de mogelijkheid hebt, probeer ff een andere voeding
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Wat bedoel je met:
Lijkt me raar dat je harde schijf uitvalt.
Al eens memtest gedraaid, om je geheugen uit te sluiten??
Wat zijn trouwens je overige specs? Moederbord, HD (grootte en merk), CPU, .... (en ook het merk van je voeding.)
Al eens je harde schijf vervangen? Geeft ie een foutmelding? Of stop hij er gewoon mee? Geeft hij een BSOD of is het een freeze?Cafe_delmar schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:29:
... dan valt mijn harde schijf uit en stop de game,...
Lijkt me raar dat je harde schijf uitvalt.
Al eens memtest gedraaid, om je geheugen uit te sluiten??
Wat zijn trouwens je overige specs? Moederbord, HD (grootte en merk), CPU, .... (en ook het merk van je voeding.)
offtopic:
Welkom op GOT
Welkom op GOT
Als dit een sweex of Q-tec voeding is dan kan het wel degelijk je voeding zijn. Haal bij Paradigit een goede 300 of 350 watt voeding: lekker stil en goed stabiel. Bovendien zijn ze niet duur. Dat zou je probleem wel eens kunnen verhelpen.
Als het probleem dan nog steeds bestaat kun je de volgende dingen doen:
Als het probleem dan nog steeds bestaat kun je de volgende dingen doen:
- BIOS resetten (eventuele overclock of verkeerde settings terug zetten)
- Opstarten met alleen de schijf met het OS erop, de videokaart en 1 reep geheugen: de rest er uit. Daarna een voor een PCI kaarten terug zetten en
- Met open kast werken (mogelijk is de koeling van je systeem niet voldoende)
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
CP4 350 Watt Voeding
Amd athlon 3200+
ASUS A7N8x-E Delux
Maxtor 2x 80GB Sata Maxtor
Point of view GeForce FX 5900XT
2* V-data 512mb PC3200 Dual Channel
Lite-on DVD Drive
ASUS dvd 16speed (nieuwste)
Jah een geheugen test heb ik al gedraai maar die bleeft stabiel
Amd athlon 3200+
ASUS A7N8x-E Delux
Maxtor 2x 80GB Sata Maxtor
Point of view GeForce FX 5900XT
2* V-data 512mb PC3200 Dual Channel
Lite-on DVD Drive
ASUS dvd 16speed (nieuwste)
Jah een geheugen test heb ik al gedraai maar die bleeft stabiel
CP4... nog nooit van gehoord! Voelt hij licht of zwaar aan als je de voeding oppakt? (zwaar is meestal wel ok, licht niet) Het kan denk ik geen kwaad om het eens te testen met een andere voeding zoals Aopen, Zalman, Enermax, oid...
Hoe zijn je spanningen? Meet die eens na. (Met een monitor progje zoals speedfan, MBM5, everest,... of in je bios) En je temps? (zelfde progjes) Heb je al eens geprobeerd van met 1 geheugen reepje te draaien, en het in verschillende banken te zetten? Heb je je systeem ergens overclockt? Zet bij een overclock eens alles standaard. Kaal systeem (zoals Oceria zegt.)
Het was een standaard voeding van Norrod en hij weeg redelijk zwaar
Als je je pc op start hoor je meestal je hdd op toeren kommen en de schrijf arm aanslaan en bij bijv Fable heb ik dat om de 2 sec in het spel ik zal morgen een nieuwe voeding halen is 400Watt genoeg ?
Heb je het over een Standaard voeding van een paar tientjes of over een "Standaard" voeding van 40-50 euro?
Jups maar ik heb ut probleem al gevonden er was iets met de verticel sync (optie uit gezet en probleem verholpen) ps wat hou vertical sync in?
VC of Vertical Sync wil zeggen dat de kaart probeert om precies op de horizontale verversings frequentie van je monitor een nieuw beeld klaar te hebben. Vooral op TFT schermen (met een frequentie van 60Hz) is dat handig, want anders krijg je een "tearing".Cafe_delmar schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:52:
Jups maar ik heb ut probleem al gevonden er was iets met de verticel sync (optie uit gezet en probleem verholpen) ps wat hou vertical sync in?
Zie ook google
http://www.d-silence.com/feature.php?id=255
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Pagina: 1