ok, poging twee tot een shoot. Afgelopen donderdag het bos in geweest bij Emmen. Foto's zijn gemaakt tussen 13:00 en 15:00 ongeveer. Op een paar foto's heb ik subtiel wat USM toegepast maar verder geen contrast, verzadiging aangepast of gecropt.
nav de tips is m'n vorige testcase heb ik geprobeerd wat meer in te flitsen bij tegenlicht maar das wel tricky want het resultaat is lang niet altijd mooi. Heb het alleen bij foto 8 en 9 gedaan.
Uiteraard klikbaar
Heb er een ingeflitste versie van maar vind deze mooier aangezien hij wat meer contrast heeft.

Jammer dat ze met wenbrauwen fronst

Jammer van de flare en wat overbelicht

Samen met nummer 5 een van de beter imho

Witte plek bij knie niet zo mooi, had liever een vrijwel volledig donkere achtergrond.

Aardig tevreden over. Eigenlijk een foto die we een beetje voor de grap maakten, heb hem ook heel snel gemaakt.

Voor de lol

En nog in kleermakerszit

Geschoten met een Coolpix 8800.
Met dank aan Thundernet voor de hosting.
nav de tips is m'n vorige testcase heb ik geprobeerd wat meer in te flitsen bij tegenlicht maar das wel tricky want het resultaat is lang niet altijd mooi. Heb het alleen bij foto 8 en 9 gedaan.
Uiteraard klikbaar
Heb er een ingeflitste versie van maar vind deze mooier aangezien hij wat meer contrast heeft.

Jammer dat ze met wenbrauwen fronst

Jammer van de flare en wat overbelicht

Samen met nummer 5 een van de beter imho

Witte plek bij knie niet zo mooi, had liever een vrijwel volledig donkere achtergrond.

Aardig tevreden over. Eigenlijk een foto die we een beetje voor de grap maakten, heb hem ook heel snel gemaakt.

Voor de lol

En nog in kleermakerszit

Geschoten met een Coolpix 8800.
Met dank aan Thundernet voor de hosting.
[ Voor 23% gewijzigd door Sharky op 25-09-2005 22:43 ]
This too shall pass