Toon posts:

Flashkaart heeft geen bestandssysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wou net mn flashkaart in mijn cardreader inlezen en toen wou hij hem eerst formateren, naja oke dacht ik stond niet veel nuttigs op, alleen nu ben ik mn bestandsysteem kwijt en kan ik er niets meer mee, want hij zei dat het formateren niet was voltooid :( en nu loopt de kaart vast i mn camera en verder kan ik hem ook niet via schijfbeheer of iets dergelijk goed formateren.... weet iemand hoe ik er weer een bestandssysteem op krijg??

het betreft een 128 mb SD kaart hij ziet hem overigens wel in windows alleen ik kan er niets mee hij vraagt of ik hem wil formateren als ik hem wil openen :(

Help

Jeroen

P.s. Ik wist niet zeker in welk forum ik dit moet zetten, maar hij staat dus ook in Opslagmedia & I/O Controllers

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk is het bestandssysteem beschadigt waardoor er gevraagd wordt te formatteren.
Heb je dit al gedaan? en wat was daar het resultaat van?

kijk ook eens in de OM FAQ voor tips. Enne, het is niet echt gewenst om te gaan crossposten, 1 topic is genoeg, een mod verplaatst het wel als het niet goed staat.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem probeer te formateren dan zegt hij dat hij het niet kan voltooien :( zijn er mss bepaalde programma's voor die dat wel kunnen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:52:
Als ik hem probeer te formateren dan zegt hij dat hij het niet kan voltooien :( zijn er mss bepaalde programma's voor die dat wel kunnen?
Hoe probeer je hem te formatteren en wat is de precieze melding die je krijgt?
Dit ook al eens op een andere pc geprobeert?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

lijkt er een beetje op dattie gewoon brak is... probeer eens met Partition Magic opnieuw te partitioneren... als dat niet lukt denk ik dat je gewoon een nieuwe moet kopen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Er zijn legio programma's waarmee je beschadigde schijven weer opnieuw kan formatteren. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Partition Magic, maar je kan met Google vast nog wel meer vinden. Dit topic hoort niet echt in FG thuis, ik zou het zelf in SA gezet hebben. Ik doe hier nu echter een slotje op i.p.v. het te verplaatsen naar SA omdat ik denk dat het topic in de huidige vorm daar óók op slot zou gaan.

Probeer eens wat rond te zoeken op zowel Google als GoT (neem van mij aan, je bent niet de eerste die dit overkomt), en als je er dan niet uitkomt, open dan een topic in SA. Vermeld dan wel duidelijk welke programma's je hebt geprobeerd, en waarom het daar niet mee lukt :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.